Visum

Ik ga volgende maand naar Istabul (ben benieuwd hoe het daar nu is…) en ik zat even te lezen over het visum. Nou staat er op de site van het consulaat dat het visum dat je kocht op het vliegveld is vervangen door een e-visa, dat je dus via internet moet kopen en €60 kost. Het vorige kostte maar iets van €20 euro vertelde iedereen me steeds. Weet iemand hoe het precies gaat met het visum nu? Kun je nog steeds op het vliegveld betalen of moet je echt vooraf via internet dit geregeld hebben?

Hallo de visum kost 60 euro ( Single entry) en 155 euro voor multiply entry , kijk op hun internetsite T.C. Dışişleri Bakanlığı - Lahey Büyükelçiliği en klik op ( E visum ) en de rest wijst zich van zelf. U kunt ook gewoon naar de Ambassade gaan in Den haag voor een visum te kopen.

Toen ik doorklikte om het visum via internet te kopen, stond er dat ik $20 moet betalen met een creditcard. 20 dollar dus, en geen 60 euro??

Lentekriebels, je kan nog gewoon een visa op het vliegveld kopen voor euro 15.00
Internet visa is makkelijk omdat je dan niet in Istanbul in de rij hoeft te staan
Dollar 20.00 is ongeveer gelijk aan euro 15.00

Veel plezier

Ohh oke, maar geen 60 euro dus? Dan vind ik het allemaal best haha

Als u op de website naar ( consular servises menu ) gaat, dan vragen ze 2 vragen en dan klik je weer verder, op die pagina klik je op visa dan vul je weer wat vraagjes in en klik je weer op verder… dan zie je resultaat

Result
[ul]
[li]Country of residence: The Netherlands[/li][li]Nationality: The Netherlands[/li][li]Passport type: Ordinary[/li][li]Visa Type: Single Entry[/li][li]Visa requirment: Visa required[/li][li]Visa fees: 60.00 €[/li][/ul]

maar als de E visum goedkoper is dan zal ik hem nu kopen

Op vakantie naar Turkije? Koop je visum online | Turkije
turkije.blog.nl/naar-turkije/…/op-vakantie-naar-turkije-koop-je-visum-onlin…
22 apr. 2013 – Iedereen die wel eens naar Turkije op vakantie geweest is kent vast de lange rijen op het vliegveld bij het visa-loket en het gedoe met het …

Goede morgen, volgens b.g. site is het $20

M.vr.gr.

Klopt, dat scherm kreeg ik eerst ook. Maar vervolgens in een ander scherm om het visum daadwerkelijk te kopen, stond er weer dat het $20 was, vandaar de verwarring.