Visum

Ik heb een vraag over een visum. Ik ga van de zomer 3 weken naar Cuba op vakantie, daarna ga ik naar Jamaica en vervolgens kom ik nog een aantal dagen terug in Cuba. Nu heb ik een visum gehaald bij het Cubaanse consulaat in Rotterdam. Ik heb geprobeerd om 2 visa te krijgen, omdat ik dus weer terug kom. Dit was echter niet mogelijk, ik moest in Jamaica maar een nieuw visum aanvragen voor als ik weer terug ga. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou niet weten waar ik dat in Jamaica zou moeten doen…

ibartels,

Heb dit zelf nooit gedaan, dus spreek niet uit eigen ervaring.

Maar er zit een ambassade van Cuba in Kingston, vraag het hun eens zou ik zo zeggen.

Cuban Embassy Jamaica
9 Trafalgar Road
Kingston 5, Jamaica
Kingston
Tel: (1-876) 978 0931 to 32
Fax: (180-9) 978 5372
Email: embacubajam@cwjamaica.com

Als ik dit lijstje bekijk, doen ze ook visa: http://www.cubadiplomatica.cu/jamaica/EN/ConsularServices.aspx

Suc6

Bedankt!

Ik heb via het Cuba forum de tip gekregen om er nog één op Schiphol te halen. Het kost wel 2x zoveel als bij het Cubaanse consulaat hier in Nederland, maar dan hoef ik straks op Jamaica alleen maar te genieten!!

Ook weer opgelost dus.

Laat t.z.t. eens weten hoe het heen-en-weer reizen van Cuba naar Jamaica en terug is bevallen… :wink:

Fijne reis!

Het heen en weer reizen van Cuba naar Jamaica is goed bevallen met ‘jamaica air shuttle’! Gaat in een klein vliegtuigje voor 12 personen, waar we naar Jamaica maar met 4 passagiers in zaten!

Terug naar Cuba hadden ze (helaas) mijn vlucht gewijzigd. I.p.v. Montego Bay - Santiago vloog ik van Montego Bay - Klein vliegveld Kingston - grote vliegveld van Kingston - Montego Bay. Waardoor ik me ook al om 6 uur 's ochtends op het vliegveld moest melden i.p.v. 9 uur.

Maar veder mag ik niet klagen, was allemaal goed geregeld! Zeker een aanrader voor mensen die ook Cuba en Jamaica willen combineren!