Visum Tanzania, Kenia en Oeganda aan de grens

Hallo ik ga in oktober reizen tussen Tanzania/Kenia en Oeganda.

vlieg op Entebbe, en ga Malaba de grens over naar Kenia en bij Isebania de grens over naar Tanzania.
Weet iemand of ik hier aan de grens de visum kan kopen?
Het visum van Oeganda kan on arrival, had ik begrepen. Is dit nog steeds zo?

Ik kan hier erg weinig online over vinden, Veel vragen/antwoorden zijn jaren oud.
Vandaar dat ik het hier vraag,
zo hoor ik ook dingen over een east africa visum, voor Oeganda en Kenia.
Wie weet hier meer over?

alvast bedankt :slight_smile:

Er bestaat inderdaad een East Africa visum voor Kenia, Oeganda en Rwanda. Ik denk dat je daar het beste info over kan vragen op de Keniaanse Ambassade in Den Haag. Weet er verder ook weinig vanaf.
Wat betreft Kenia is het zo dat ze bezig zijn om het visum alleen nog maar online te laten verkrijgen, maar omdat dat nog niet goed genoeg werkt het tot nu toe nog steeds mogelijk is een visum on arrival te krijgen. Bij grensovergangen kan je deze dus ook gewoon kopen. Ik woon zelf al ruim 4 jaar in Ukunda, aan de zuidkust, dus mocht je nog vragen over Kenia hebben, stuur ze gerust. Kijk als je dat leuk vindt ook eens op mijn facebooksite Experience the real Kenya :wink:

Wat betreft Tanzania, wij hebben in 2011 de grens over gestoken vanaf Kenia in de buurt van Lake Victoria. Het was toen mogelijk je visum daar te kopen, maar deze was alleen in USD te betalen, dus zorg voor 50dollar pp kontant! Succes met je voorbereidingen!

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer mobile app