Visum Mozambique

Weet iemand hier of je voor Mozambique een visum nodig hebt?
Ik ga in november na mijn trip in ZA nog een weekje strandvakantie vieren in Mozambique dus vandaar mijn vraag, wordt het visum bij de douane op het airport geregeld of moet ik het zelf regelen hier in NL?

ik weet het niet zeker, dus op voorwaarde:
ja je hebt een visum nodig. En volgens mij moet je het ook nog voortijdig aanschaffen.
misschien kun je eens kjiken op visumdienst.nl

Bedankt.

Ik zal zeker de site van V&V visumdienst bekijken.

ja, je hebt een visum nodig
wij hebben die in 1 dag geregeld in Mbabane (Swaziland) bij de ambassade van Mozambique

gr rudi

het gaat niet altijd zo snel vanuit zuid afrika. ik had al een visa toen ik vanuit zuid afrika naar moz ging , maar wat vrienden niet. die hebben uiteindelijk een week moeten wachten. misschien toch handig om dat visum in nl al aan te schaffen als je toch zeker weet dat je gaat.
gr mariska

Hoi,

Ik ben vorige maand bij gyrionda (krugerpark -> limpopoparc) de grens over gegaan en binnen 30 minuten had ik mijn visum, park fees, en auto de grens over.
Nergens voor nodig om in NL een visum te kopen. Aan de grens kun je een visum aanvragen en het is bovendien nog veel goedkoper ook. Je kunt in mozambique trouwens prima betalen met Zuid afrikaanse Randen! Dus geld wisselen is ook niet nodig.

Tofo en ivanculus zijn echte aanraders wilt relaxen aan de kust ! Ponta d’ouro is ook geweldig mooi alleen erg populair bij de Zuid Afrikanen (mij iets te…).

Groeten
Erwin

1 like

Oeps, vergeten in mijn vorige post.

check het forum over mozambique : http://www.mozguide.com/fala/topic.asp?TOPIC_ID=1270 Mozman weet alles!!!

have fun