Visum J1 amerika

Hallo,

Ik heb een vraag over mijn visum, ik heb een J1 visum naar Amerika en ik wou daar als Au pair gaan werken. Alleen is deze aangevraagd met formulieren van een organisatie.
Nu heb ik gekozen om niet meer van de organisatie gebruik te maken.
Dus nu vroeg ik me af of ik met dit visum ook gewoon naar Amerika kan. Ik ga dan wel werken als Au pair maar dit heb ik dan zelf geregeld zonder organisatie!!

Of is het visum verbonden aan de papieren van de organisatie. Want toen ik mn visum thuis kreeg zaten mn inschrijf formulieren er aangeniet.

Heeft iemand hier ervaring mee?? En kan ik dus mijn formulieren van mijn paspoort afhalen en dan toch gebruik maken van het USA visum.

Alvast bedankt voor reageren.

MD

Hoi

een J1 formulier is alleen geldig als het via een organisatie aangevraagd is en je ook met een organisatie naar usa gaat.

wil je perse bij die of een familie in amerika als au pair gaan werken, moet je zelf eerst een match maken. dan moeten hun zich aanmelden bij een agency voor au pairs. jij moet dan zorgen dat je je inschrijft bij de nederlandse agency van je toekomstige hostfamily.

doe je dit niet zijn je papieren niet geldig en kom je amerika niet zomaar in. komen ze erachter, kunnen ze je op een zogenoemde blacklist zetten en mag je de eerstkomende 5 tot 10 jaar usa niet meer in

suc6
groetjes lieke