Ik doe momenteel mee aan een videowedstrijd van Pinnacle en hoop een HD camcorder te winnen. Ik heb een “rustiger” deel van Toscane als onderwerp gekozen en ik hoop, dat jullie op mijn film zou willen stemmen.
Als je wilt stemmen moet je, om fraude te voorkomen, eerst bij Pinnacleshare geregistreerd zijn. Rechtsbovenaan eerst “ndederlands” invullen, anders komt e.e.a. in het engels.Dit doe je door de 1e link aan te klikken en onder “login s.v.p.” de diverse gegevens in te vullen, zoals voornaam, achternaam, geboortedatum, loginnaam en wachtwoord. Onderaan aanklikken “ik ga akkoord met de wedstrijdvoorwaarden”. Verder niets, tenzij je filmer bent of ev. info van Pinnacle wilt ontvangen. Darana in rechterbovenhoek kruisje aanklikken en je bent weer in Windows. Nu 2e link aanklikken en je ziet mijn film van Toscane, w.o. Poppi, Passo della Consuma, Arezzo, radda in Chianti, Cortona. An de rechterzijde 2 kolommen met daarbij verhaal, regie en emotie. De 3 plusje aanklikken, daarna op de knop bevestigen klikken. Een stuke onder de film staat “aantal stemmen”. Als je gestemd hebt moet dit aantal met 1 opgehoogd zijn, is dit niet het geval, heb je dus niet gestemd. Graag z.s.m. jullie stem, dit omdat de wedstrijd op 31-12- a.s. eindigt.
1e link:
2e link:
Alvast b.v.d. en prettige kerstdagen en een voorspoedig 2008 Italie jaar.
Jan Konings