Ik ben van plan om eind Augustus/begin September naar Mexico te vertrekken. Mijn Mexicaanse vriend zit nog op kreta (werkt daar als entertainer) en in augustus komt hij hierheen en vanuit hier willen we samen naar Mexico vertrekken om daar aan de slag te gaan.
Nu vraag ik me af of iemand misschien tips heeft hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Is het mogelijk om een enkel ticket te boeken, of gaan ze dan moeilijk doen bij de duane? Bij martinair bv zag ik dat het namelijk niet mogelijk is om een enkeltje te boeken.
Kan ik vanuit hier al dingen regelen, of is het beste wat je kunt doen gewoon je spullen pakken en gaan en het allemaal op je af laten komen?
Waarschijnlijk gaan we naar Playa del Carmen, of eventueel Cancun, omdat dat heel toeristisch is. Kan iemand me vertellen hoe moeilijk het is om rond die tijd aan een baan te komen? (entertainment/horeca). Ik heb ervaring met werken in een bar en heb ook als entertainer op Kreta gewerkt.
En nemen ze genoegen met engels? (ik ben wel Spaans aan het leren maar ben van plan om in Mexico een “echte” taalcursus te gaan volgen om er wat beter in te worden.)
Hoop dat iemand me een beetje verder kan helpen, want dit is voor mij een hele grote stap, dus alle tips zijn welkom.
Groetjes Desni :hihi: