Weet iemand ook nog een site waar info staat over turkije algemene, cultuur, folkore evenementen enz. Dit heb ik namelijk nodig voor mij presenatie over turkije
groetjes be smile
Weet iemand ook nog een site waar info staat over turkije algemene, cultuur, folkore evenementen enz. Dit heb ik namelijk nodig voor mij presenatie over turkije
groetjes be smile
Sorry hoor, maar ik zou aan degene vragen die je dit stuurt om het wat beschaafder te houden aangezien je het online laat vertalen.
Oef…nu ben ik wel benieuwd wat er staat!!!
echt hoor, je wil het niet weten!! Enkel maar vuile woorden… :unsure: <_< :ph34r:
ik heb deze persoon gelijk geblokt en gedeleted uit.
groetjes besmile
Goed zo, iemand die lelijk doet die bestaat niet… DE LUL!! Als je het van een jongen hebt gehad hè… Ik heb ook een tijdje sms-jes gekregen…gelukkig waren dat wel lieve. Alleen kon hij weinig engels en moest ik het turks steeds laten vertalen door een oude klasgenoot. De telefoongesprekken gingen al helemaal moeilijk…daar had ik mijn handen en voeten nog (bij wijze van dan hè) maar praten zonder elkaar te zien ging haast niet joh. Werd ik een beetje moe van en hij ook…dus geen contact meer helaas. Misschien ooit, als hij engels heeft geleerd…
Ik hoop voor jou (besmile) dat je niet al te gek bent op die gozer, mocht het een gozer zijn die dat heeft gesmsd…