Vertaling Nederlands-Turks

Hallo,
Kan iemand onderstaande tekst vertalen??

Ik probeer je te vertellen dat ik die vrouwen niet okay vind, die in de zomer naar Turkije gaan en daar een leuke knul versieren. Liefst nog vele jaren jonger!! Ik heb hier geen respect voor.

Alvast weer heel erg bednakt.
Ach wat zou het toch heerlijk zijn om die taal onder de knie te krijgen!!!:frowning:

Ik probeer je te vertellen dat ik die vrouwen niet okay vind, die in de zomer naar Turkije gaan en daar een leuke knul versieren. Liefst nog vele jaren jonger!! Ik heb hier geen respect voor.

Ik vind vertalen van het Nederlands naar het Turks een stuk moeilijker, maar ga een poging wagen. Hoop dat iemand anders mij nog even wilt verbeteren, wanneer nodig :wink:

Ben seni anlatmak istiyorum, o kadınlar yazın Türkiye’ye gidiyorlar ve yakışıklı bir erkek tavlaniyorlar. En zevkle onlardan daha çok genç!! Onlar hiç saygı göstermiyorum.

Wil je overigens nog even de vertaalregels lezen. http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=64928
Regel nummer 1 bijvoorbeeld:

  1. Vertalingen van één of enkele regels moeten in het topic Vertalingen Turks - Nederlands/Nederlands - Turks geplaatst worden. Dit topic is een sticky en staat dus altijd bovenaan. Open géén apart topic voor deze kleine vertalingen.

Dan staan er niet allemaal verschillende topics voor 1 of 2 zinnetjes in dit board. Pas een nieuw topic aanmaken voor 5 of meer regels.

Dankjewel!

sorry, ik ben nog een beetje mijn weg aan het zoeken.
Ik probeer om het de volgende keer volgens de regels te doen.
Ik had ze wel gelezen, maar snap nog niet zo goed hoe ik dan een berichtje kan plaatsen :-(((

Geeft niks :wink:

Bij deze even uitleg:

Open het topic “Vertalingen Turks-Nederlands/Nederlands-Turks deel 2”.
Klik linksboven op “Reageer”
Plaats je bericht en klik vervolgens op Antwoord verwerken.

Echter kun je ook snel reageren.
Wanneer je het topic “Vertalingen Turks-Nederlands/Nederlands-Turks deel 2” hebt geopend, naar beneden scrollen tot je het stukje “Snel reageren” ziet.
Daar je bericht typen, en op “Snel reageren” klikken.

Begint al wat te dagen.
Heel erg bedankt voor je uitleg!!