Verslag Vietnam reis

Zoals ik al eerder heb gemeld zijn mijn vrouw en ik van 27 januari tot 18 februari in Vietnam geweest. Het was voor ons de eerste keer. Nu hebben wij een website aangemaakt met daarin ons reisverslag. Als je interesse hebt nodig ik je van harte uit om het verslag te lezen. Mocht je daarna nog vragen hebben over onze ervaringen, schroom dan niet om mij te mailen.

De link naar de site is www.123website.nl/corenwilna

groeten corenwilna:wereld::wereld:>>>:zon02:

Ja, leuk! Bedankt voor het plaatsen van jullie reiservaringen!

Groetjes, Anne

Hoi Wilna en Cor,

Ik heb genoten van jullie reisverslag, was heerlijk weg lezen…
Jullie hebben mij helemaal weer in de Vietnam sfeer gebracht.
Ik ga er met mijn partner 29 mei naar toe, zo’n zin in, nu na jullie verslag, helemaal!!!

Groetjes, Denise

Wilna ,

mooi reisverslag ,zéér uitgebreid , spontaan geschreven !!!
en nu op naar de volgende bestemming …

geert,

Hallo Cor en Wilna,
Ik heb genoten van jullie reisverslag.
Wij willen volgende jaar naar Vietnam en misschien Cambodja.

groetjes Sabine

Hallo Cor&Wilna,

Mooi reisverslag, spontaan en uitgebreid.

Vind het ook fijn om te lezen dat jullie Nha Trang wel leuk vonden en er niets gebeurd is.
Ik heb dezelfde ervaringen na 7 x Nha Trang ook, en vind het vreemd dat de incidenten teveel worden aangedikt.

Ook wil ik jullie bedanken voor de foto’s en de goede berichten vanuit Hoi An.
Ook voor de update natuurlijk.

Ik wens jullie komend jaar weer een fijne en mooie vakantie toe in ZO-Azë.

gr.
Ton.

Ik kan niet in dit verslag komen…!
Ben wel erg geïneteresseerd.

Ik krijg nu ook de melding dat de link niet meer bestaat. Corenwilna…? :wink:

Groetjes, Anne

Beste mensen. ik moet even iets bekennen. De website van onze vietnamreis was een gratis website. Ik heb me echter niet gerealiseerd dat deze maar een maand op het web bleef staan. Hij is dus verwijderd. Sorry voor dit ongemak. Mochten er echter nog mensen zijn die het reisverslag willen lezen, dan mogen ze mij een persoonlijk bericht sturen, zodat ik dan alsnog de tekst kan toesturen.

groeten corenwilna>>>:zon02::wereld:

Ah, dat kan gebeuren. Jammer voor jullie! Maar volgens mij heb je zelf nog wle het verslag, toch? Zou zonde zijn als dit ook helemaal weg zou zijn.

Groetjes, Anne

Hallo, wij vertrekken volgende week naar Hanoi. Zou het je lukken om het reisverslag nog eens te sturen ? alvast bedankt,
Evi en Tom

Hoi,

Wij vertrekken in Juni naar Vietnam, en zouden het zeker leuk vinden om jullie reisverslag te lezen!

Grtz, Joke