Verschillende App. te huur in Hurdagha centrum

Hallo allemaal,

Aangezien ik vaak oproepen zie van mensen die een appartement willen huren in Hurghada en ik veel contacten heb hier in Hurdagha. Kan ik jullie verschillende appartementen en studio’s aanbieden. De prijzen verschillen beginnen vanaf 175 euro dan moet je denken aan een woonkamer, badkamer en een slaapkaamer incl. water, gas en licht en airco zit er natuurlijk ook bij.Volledig gemeubileerd

Mochten er mensen vragen hebben of geintereseerd zijn dan hoor ik van jullie.

Groetjes vanuit het warme Hurdagha:zon02:

Hoi Bemiddelaarster,

Zijn die vanaf prijzen van 175 euro per week en zo ja, wordt het goedkoper als je per maand huurt??

Groetjes Hadiya

Per maand is het ongeveer 300 inclusief water, gas en licht. Er komt alleen nog een borg bij van 50 euro. wat je terug krijgt wanneer je vertrekt uit het appartement.

Hallo,

Is er een appartement bij dat geschikt is voor een minder valide persoon, (rol stoel buitens huis en delta rollator in huis), liefst geen trappen.
Niet te ver van apotheek, winkel, markt.Dank en groet, Iene:dag:

Ine…Check op www.homelidays.com… of www.redsea-homes.net of www.redsea-living.com… Op deze sites zijn mooie en betaalbare appartementen met lift etc en dicht bij winkels… Anders kan je RubiaEgypt ook contacten…

Bedankt voor jouw reactie. :dag: Iene

Voor het huren/kopen van een appartement in Sharm El Sheikh kunt contact met ons opnemen:
Shrijf een e-mail aan [EMAIL=“whexcursies@gmail.com”]whexcursies@gmail.com.
Voor ieder wat wils: de overwinteraar, de backpacker of de luxe vakantieganger.