Verschillende appartementen te koop in Hurghada (Egypte)

Voor wie geinteresseerd is in een (vakantie)woning aan de Rode Zee te Hurghada is er goed nieuws!

Mijn Italiaanse schoonvader neemt er sinds kort deel aan een nieuw project, en ik moet zeggen dat het er prachtig uit ziet!
Mijn vriend en ik werkten en leefden er 2 jaar, en missen het nog steeds, maar voorlopig vestigen wij ons toch nog even in de lage landen, en nemen we genoegen met vakantie naar Egypte.

Hurghada en de Rode Zee op zich in al een argument om er een vestiging te nemen… met zijn mix tussen oud en nieuw, orientaals en westers, voelt men er zich al heel snel thuis!
Ook de Rode Zee met zijn vele vis- en koraalsoorten is een ongelofelijk pluspunt.

Het betreft een residentie met prive strand, zwembad en staff. De appartementen zijn nu in opbouw (ze zijn dus helemaal nieuw) en zijn voorzien klaar te zijn in 2013. De residentie ligt slechts 4km ten zuiden van het stadscenter, en 7km van de luchthaven. En het openbaar vervoer, de goedkope taxi’s en busjes zijn altijd aanwezig.

Er zijn verschillende soorten, van 40 m2 tot 90 m2, met 1 of 2 slaapkamers en airconditioning.
Deze op het gelijkvloers hebben een tuin, en 1 of 2 balkons voor deze op de eerste of tweede verdieping. En voor wie wil, is er zelfs de mogelijkheid om advies te krijgen voor het appartement in te richten.

De prijzen varieren van minimum 44.000 euro tot maximum 110.000 euro (voor de grootste appartementen).

Wie interesse heeft, kan me altijd contacteren op [EMAIL=“vossike@hotmail.com”]vossike@hotmail.com

Vele groeten en wie weet, tot snel!

Ook sinds kort heeft mijn schoonvader terug appartementen beschikbaar (gemeubeld) op 3 verschillende plaatsen in El Gouna!

Vele groetjes