Wij plannen een wereldreis met onze camper van nederland - Australie - Nieuw zeeland - Argentinië - Amerika - Finland. Wie weet hoe je dit kunt aanpakken?
Wat zijn je verschepingsplaatsen? Ga je over land van Nederland naar Singapore of India. Argentinië- Amerika/Alaska is de Panamerica route over land. Heb je je vraag al eens gesteld op www.camperforum.nl?
Beste dutchjumbo
Onze bedoeling is vanuit Nederland verschepen naar Australie daarna verschepen naar Nieuw Zeeland daarna verschepen naar Zuid Amerika en daarna verschepen naar Europa
Groet Harm Vrind
Hallo Harm,
begin eens hier: http://www.transport-overzee.nl/afvaartschemas_roroshipping.html Zij varen wereldwijd. Ik weet niet hoe groot de camper is, soms passen ze, met transportwielen inplaats van de standaard wielen, in een container. Als ze een beetje behulpzaam zijn verwijzen ze je ook door als ze het zelf niet doen naar een bepaalde bestemming. Of kennen wel weer een Australische maatschappij die op Zuid-Amerika vaart. Ik zal ook kennissen mailen die hun camper hebben verscheept van Australië naar Afrika en Zuid-Amerika.
Mijn vrouw en ik (beiden 64 jaar), zijn in 2011/2012 samen met onze Buscamper over land door geheel Afrika getrokken,
zie: www.afrikaoverland.blogspot.com , misschien staan er wat tips voor jullie bij, en hebben jullie vragen, mail me dan.
keesvlijm@live.nl
Succes verder met het plannen en de reis.