Verpleegkundigen Dom. Republiek?

Hallo als newbie hier op dit forum - ben ik een fan van dit vakantielandje !

Ben er al vanaf 1996 bekend mee. Heb vele steden en hotels bezocht op de dom.rep. waaronder Bavaro, punta cana - hotels Rui Naiboa 4*- erg goed hotel en Tropical melia carribe 5* de steden Higue, La Romana, Boca Chica, Juan Dolio, Santo Domingo waar je overigens heel goed kan verdwalen met je huur auto !!! Minder bekend bij de toeristen zij de volgende plaatsen san cristobal, azua, bani, san juan de la maguana, ellias pina. En natuurlijk zijn er de steden Santiago, Puerta Plata, Cabarete - hotel tropical garden 3* bestaat al sind 1999 niet meer, casa laguna - beach 3* en het laatst bezochte hotel - celluisma Tropical 3 * - Sosua, Rio San Juan, Caspar Hernadez. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de noordkust - is allemaal net wat groener - valt ook wel meer regen dan elders - maar dan heb je ook wat.

Ik ben in novemer 2008 voor het laatst geweest - en ben toen in de stad Santiago geweest en heb daar een ziekenhuis ontdekt - HOMS - Hospital Metropolitano de Santiago - een prive ziekenhuis - nu thuis dacht ik dit is misschien een mogelijkheid om daar voor een jaar of 2 te gaan werken als verpleegkundige - ik heb mij A -vpk diploma en mijn BBIC diploma teven in het bezit van het diploma ambulanceverpleegkundige. Dus kennis en papieren genoeg dacht ik zo.

Wie weet of heeft ervaringen met het werken aldaar in een ziekenhuis ?
Maakt niet uit welk ziekenhuis ! mag over de gehele dominicaanse republiek zijn.

En ja ik spreek gemiddeld spaans - ik kan me verstaanbaar maken - op medisch nivo nog niet maar daar wordt aan gewerkt.

graag reactie !

groet Kurt

mocht je nog niks weten ik ken mensen die in santiago in een ziekenhuis werken ,ik weet niet exact welk ziekenhuis,maar ik denk dat hij je anders mischien wel op weg kan helpen of wat info kan verstrekken,iets is beter dan niets lijk mij zo,groetjes natas

Lijkt me een heel goed plan mail me op mijn prive mail paramedickurt apen gmail punt com

ik hoor graag van je

groetjes Kurt

ik heb hem een bericht gestuurt en laat je zo snel mogelijk weeten,het is nog vroeg daar en hij zal wel aant werk zijn ,als t te lang duurt bel ik hem wel even, :wink: