Verpleegkundige die wil reizen

Hai iedereen!

Momenteel ben ik werkzaam als verpleegkundige in Groningen. Ik ben hard aan het sparen om meer van de wereld te kunnen zien en mijn ervaringen in mijn vak gebied uit te breiden. Mijn plan is om in april/mei naar Suriname te gaan. Ik begin in Saramacca omdat het huis van mijn vader daar staat. Er is daar één polikliniek waar zo nu en dan artsen en verpleegkundigen zijn. Zelf denk ik dat ik meer kans maak om in een ziekenhuis in Paramaribo te kunnen werken. Heeft iemand hier als afgestudeerde verpleegkundige ervaring mee? Tips?

Naast Suriname droom ik er van om naar Afrika te gaan. Het is geen goed idee om als vrouw alleen daar heen te gaan. Ik zoek dus iemand die met mij mee wil voor een paar maanden (+/- eind 2013). Ik heb me nog niet georiënteerd welke plek precies, maar Ghana, Mali, Tanzania, Kaapstad of Zanzibar trekken mij wel. Het liefst zou ik iemand willen vinden die ook interesse heeft in de zorg in het buitenland en in is voor avontuur!

Reageer, ook bij twijfel :slight_smile:

Groeten Ginger

Hey Ginger,

Zelf ben ik bijna klaar als Verzorgende IG, en het lijkt mij ook erg leuk om iets van de wereld te zien. En samen met iemand te reizen.

Je zou mij kunnen mailen: Siebe2@hotmail.com

Groeten,
Siebe Hoeksma 24jr (Friesland)