Vermist persoon, wellicht nu in Sri Lanka, dringend gezocht!

Beste mensen uit de laatste ontwikkelingen omtrent een ontrustende verdwijning in belgie zou de gezocht persoon zich op Sri Lanka bevinden omdat niet goed weet hoe ik zijn opsporing daar kan verspreiden zou ik graag hulp vragen aan mensen die daar verblijven of mij kunnen zegen of er website’s zijn in sri lanka waar zo iets kan posten .het wachten en niets weten is om zot te worden ook als er mensen zijn die eventueel het bericht kunnen vertalen voor de mensen daar zo zeer fijn zijn . https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154440491148502&set=a.10152482810238502.1073741829.623743501&type=3&theater

Hoi the–craft,

Uiteraard willen wij je graag helpen, heb je wat meer informatie:

• Hoe is deze persoon in Sri Lanka gekomen (vluchtgegevens?)
  • Is er al informatie via Sri Lanka Immigrations aangevraagd? Hij moet een ETA (Visum) hebben om binnen te komen.

Hierbij de informatie van Immigrations:
Hotline : 0094 71 9967888
Telephone : 0094 11 5329307
E-Mail : eta@immigration.gov.lk
Web Site: www.immigration.gov.lk

Als ik jou was zou ik ook via Nederlandse ambassade in Sri Lanka informatie proberen te krijgen: +94 11 251 02 00 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

Mocht hieruit blijken dat hij inderdaad in Sri Lanka is kunnen wij mensen opschakelen voor het vertalen. Ik zal het bericht in elk geval naar een aantal vrienden in Negombo mailen. Die kunnen vast rondkijken. Of hebben jullie ook een idee waar hij zich in Sri Lanka kan bevinden?

Daarnaast kan je dit bericht ook posten op het startpagina forum van Sri Lanka. Maar wellicht belangrijker, plaats het ook op het Tripadvisor internationale Sri Lanka forum.

De bijlage heb ik digitaal verspreid via een hotel in Negombo. Negombo is de plek waar de meeste mensen hun reis beginnen.

Ik heb ook de tekst van het onderwerp iets aangepast zodat forumleden direct zien waar het over gaat.

Het GSM signaal van Robby is inderdaad gesignaleerd in Sri Lanka. Alleen kunnen ze geen locatie bepaling doen. Vrienden in Sri Lanka hebben het bericht nu gedeeld via Facebook met de melding dat bij signalering de politie of de Nederlandse ambassade wordt ingelicht.

Hopelijk wordt hij snel en gezond teruggevonden.

Robby is gevonden en weer terug bij zijn familie.