Verhuiscontainer delen naar Johannesburg?

Hallo, ik ben op zoek naar tips of iemand die een verhuiscontainer zou willen delen naar Johannesburg. Het gaat bij mij om 10 m3 in de vorm van 3 metalen gereedschapskoffers en ongeveer 30 dozen. Ik krijg offertes varierend van 2,900 - 3,200 euro ! Dat zijn de goederen niet eens waard, maar emotioneel gezien wel.

Enige tip is welkom om het goedkoper te vervoeren, misschien is vliegen zelfs goedkoper omdat het maar 3 pallets zijn?

nee vliegen is altijd duurder…Probeer bij je vervoerder een gedeelde container te huren, dan kan wel schelen… suc6

Dank Annemieke, ik heb nu toch een vervoerder gevonden die vliegt EN veel goedkoper is… Even zoeken… Aanhouder wint!

Perfect, kan je ook meedelen wie??? Zullen veel blij mee zijn

Natuurlijk!** Mundo International,** ze doen zee- en luchtvracht. Persoonlijke goederen dus ook! Wat het is als je verhuisspullen hebt. Internationale verhuisbedrijven willen je laten geloven dat het alleen via hen kan en daardoor drijven ze de prijs op. Natuurlijk heb ik nog geen ervaring met dit bedrijf, maar de sales person van Airfreight afdeling was erg behulpzaam.

Dank je voor het delen