hallo allemaal!
Van ongeveer 4 november t/m 23 december dit jaar ga ik met een goede vriend backpacken door Venezuela. We zijn ook van plan een aantal georganiseerde tours te doen naar:[ul]
[li]Los Llanos[/li][li]Canaima/Angel’s Falls[/li][li]Gran Sabana[/li][li]Roraima[/ul]Voor filmpjes en foto’s verwijs ik naar de volgende site: http://www.backpacker-tours.com/en/index.htm (dit is een goede, wel vrij prijzige touroperator!)[/li]
Ik zou een halve scriptie kunnen schrijven over deze bijzondere en unieke plaatsen maar dat doe ik jullie niet aan. Bovengenoemde regio’s zijn zo’n beetje Venezulea’s hoogtepunten (vooral voor de natuur en avontuurliefhebbers) en zijn eigenlijk alleen te doen via georganiseerde tours die +/- 3 dagen duren. Alleen Roraima (hiking) duurt 6 dagen. Mocht je een rondreis door Zuid-Amerika plannen, overweeg dan ook Venezuela!
Goed, waar ik voor schrijf: we zijn niet perse op zoek naar een reisgenoot voor onze hele vakantie, maar naar mensen die deze tours ook willen doen. Met hoe meer mensen je bent, hoe voordeliger ze worden!!!
Dus ben jij iemand of ken jij iemand die (één van) deze tours gaat doen in november/december dit jaar dan maak je ons heel erg blij door te reageren
groetjes,
Helen