vego zoekt vega voor een lekkere reis door de jungle (bijv) Costa Rica februari maart 2014

Dag!
Leuk dat je even deze ‘post’ leest!

Ik heb hier vaker berichtjes gezet over een reis naar Bolivia (Peru, Chili en Argentinië), waar ik in 2011 ben geweest. Ik wil er graag weer eens naar terug, maar dan wel in de mooiste tijd van de natuur: september.
Wegens werkverplichtingen moet ik dit jaar mijn jungle tocht in de Amazone uitstellen. Dat komt in 2015 wel weer.

Nieuwe vakantiemogelijkheid is februari-maart 2014, en dan - gezien de temperatuur en regenval - liever naar Costa Rica. Dan is het daar droog en 25 graden. De jungle daar is in verhalen en op foto’s schitterend!

Ik stel me voor een lowcost backpack reis te maken vanuit bijv. Panama, met openbaar vervoer naar Costa Rica, en daar een tijdje in enkele jungle lodges te verblijven. Af en toe met wat luxe. Terugvliegen vanuit San Jose naar Europa.

Ik kan prima voor mezelf zorgen en zoek geen levenspartner, maar als eco-bewuste vegetariër en natuurliefhebber is het leuker reizen met iemand met soortgelijke levenswijze. Voorkeur gaat uit naar een vrouw tussen 25 en 25 jaar. Jij?

Stuur me een privé berichtje als je ook reisplannen hebt… Dan kunnen we via skype alvast kennismaken.