Vechtsport in Thailand en Amerika. Verzekeren?

Hallo allemaal!

Ik ben van plan om eind dit jaar 3 maanden naar Thailand te gaan gevolgd door 3 maanden Amerika. In beide landen zal ik mij gaan bezig houden met het trainen in vechtsporten. Ik heb al gevonden waar ik wil gaan trainen (http://www.thehitsquad.com/tng_camp.html en Facility - Tiger Muay Thai & MMA Training Camp, Phuket, Thailand).

Ik heb nogal moeite met het vinden van een goede verzekering. Ik heb me er bij neergelegd dat ik waarschijnlijk mijn neus wel zal gaan breken en ook dingen als gescheurde wenkbrauwen zullen wel voor gaan komen. Ik wil dus goed verzekerd zijn voor medische kosten, maar veel van de verzekeraars die ik bestudeerd heb dekken dergelijke sporten niet. Heeft iemand een goede tip voor een verzekeraar die dat wel dekt?

Uiteraard ben ik ook geinteresseerd in andere opmerkingen aangaande mijn reis!

Gr. Zef

Klinkt leuk, zo’n reisje

ik denk inderdaad dat er weinig verzekeringen zijn die dit zullen dekken, je kan natuurlijk altijd vertellen dat je van de trap bent gevallen maar dan ook weer niet elke week
ziekenhuis kosten zijn in thailand erg laag en mischien ook wel zelf te betalen maar in amerika zal dit tegenvallen

groet dirk :chin: