Hoi allemaal,
ik wil in Juli een weekje naar Bologna toe en van daaruit met de trein steeds een dagje naar Venetie, Ravenna en Florence.
Nu heb ik al op de website gekeken van de trein maatschappij (link heb ik ook ergens hier op het forum gevonden) Maar telkens als ik die applicatie invul met vertrekstad, aankomststad, datum en tijd…dan kan hij geen resultaten vinden.
Nu vraag ik me af of dan iets fout doe… Maar mijn vraag aan jullie is dan ook:
Weten jullie hoeveel een retourtje ongeveer kost met de trein vanuit Bologna naar de bovenstaande steden? We gaan met 2 personen, mocht dat qua prijs er ook toe doen.
Alvast bedankt!
Heyhey,
Ik ga in Juli ook treinen, maar door Toscane. Daarom ken ik je probleem
Wat waarschijnlijk het geval is, is dat 'ie niet zo ver vooruit rekent. Wat je het beste kunt doen is een datum invoeren in de nabije toekomst. Dan heb je iig een ruwe schatting van de prijs (als je eenmaal op “Buy” hebt gedrukt) en een idee van de treinverbindingen. Let er wel op dat je een datum kiest die op eenzelfde dag valt als die waarop je in Juli wil reizen. Zo voorkom je dat je weekresultaten krijgt in plaats van weekend- en dat soort dingen.
Overigens, voor meer informatie over italiaans treinverkeer e.d kun je kijken op: http://goitaly.about.com/od/italytransportation/a/trains.htm
Veel plezier deze zomer!!!
Gr, Phulo
Bedankt voor de tip Phulo! Ik heb het inderdaad voor elkaar gekregen op die manier 
Jij ook heel veel plezier met rondreizen in Toscane!!