Van Venetië naar Istanbul

HoiHoii,

Ik zal me even voorstellen, ik ben een jongeman van 26, sociaal, open, enthousiast en ben van plan om eind juni een reis te maken door (zuid)oost Europa te beginnen in Venetië en eindigen in Istanbul. Stapsgewijs heb ik gekozen voor de volgende plaatsen: Venetië>Kroatië>Hongarije>Roemenië>Istanbul.

Nu ben ik op zoek naar leuke, avontuurlijke mensen die mij willen vergezellen voor een gedeelte van de reis of gedurende de hele reis. Ik stel geen hoge eisen als je maar een goed humeur meebrengt!
Voor de hele reis heb ik ongeveer 3 weken de tijd. Over de exacte route en bezienswaardigheden kunnen we samen altijd nog brainstormen. Ik heb een heel onderzoek verricht om dit zo goedkoop mogelijk te doen en heb tickets gevonden die te samen maximaal 200 euro zullen gaan kosten. We moeten wel snel boeken, het liefst deze week nog. Het plan is aanvliegen naar Venetië, verder te gaan met de trein,bus of ferry en terugvliegen vanuit Istanbul.

Tijdens de reis denk ik onder andere aan de volgende activiteiten die we kunnen ondernemen: Oude monumenten, musea, basiliek bezoeken in Venetië, op het strand liggen in Kroatië, natuurparken bezoeken en grote steden bezoeken. Hier kunnen we nog aan sleutelen, maar het gaat met name om cultuur, mooie natuur, zon:zon02:, fijne mensen, feesten en avontuur.
Gewoon genieten, geen gehaast en vrijheid, blijheid!

Lijkt het je gezellig om samen met mij meer van de wereld te ontdekken?
Stuur mij dan een berichtje terug!

Groetjes Hassan:dag:

Hoi allemaal,

Ik heb inmiddels een ticket geboekt! Ik vertrek dindsdag 22 juni naar Venetië O .

Ik zal de eerste dagen in Venetië verblijven en vervolgens mijn reis vervolgen naar Kroatië. Daarna zal ik naar Hongarije vertrekken. Tenslotte zal ik mijn reis vervolgen om vanuit Istanbul op 15 juli terug te vliegen.

Ik zal alleen vertrekken en zou graag gezelschap willen, dus wie is er ook tijdens die periodes in Venetië, Kroatië, Hongarije of Istanbul?

groetjes,

Hassan