Van San Cristobal naar Antigua

Nog een paar nachtjes dan gaan we!! >>>
Nog een aantal vragen…
Weet uiemand hoe je handig van San Cristobal naar Antigua kan? We hadden al gekeken voor goedkope tickets, maar niet gevonden… Busreis te doen?
En hoe staat het met de veiligheid wanneer je de grens over gaat? En sws de veiligheid, voelde jij je veilig in Yucatan?

En wat zouden jullie kiezen Tulum of Isla Mujeres?? En waarom?

Wellicht zijn jullie er al maar het is écht heel goed met de bus te doen. De meeste rijden naar Lago Atitlan maar er zullen ook bussen naar Antigue gaan. Het is te boeken in heel San Cristobal voor bijna overal dezelfde prijs. Maar goed je kunt het beste bij verschillende tenten vergelijken.

Bij de grens staan allemaal mensen die je geld willen wisselen. Niet doen want dit is tegen ongunstige tarieven. Je kunt na de grensovergang gewoon Guetemalteeks geld pinnen.

Gaan jullie niet naar Lago Atitlan? Ik zou dit écht never overslaan want dat is écht zo erg mooi. Ik raad je aan in het hotel Casa del Mundo te verblijven als je hier bent. Een paradijsje op aarde voor €55 per nacht (€30 als je de toilet en douche deelt). Vanaf je prachtige kamer kijk je dan uit over de 2 vulkanen en de prachtige botanische tuin. Zo romantisch heb ik nog niet vaker gezien. Dus wellicht een goede aanrader!

Veel plezier!