van New York naar Miami rijden

Beste allemaal,

Komende zomer wil ik met mijn vriend vier weken naar Amerika. We willen het liefst een auto huren en dan van New York via Alabama naar Miami rijden. En daarvandaan weer naar Nederland vliegen.
Heeft iemand tips? Of ervaring met deze reis?
Bijzondere plekken op die route, tips voor auto huren etc? Andere tips/opmerkingen waar ik nog niet aan heb gedacht?

Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!!

Groet,
Emmy

Hi
Je zal goedkoper uit zijn om op Florida te vliegen (vwb autohuur) en dan weer van NY terug te vliegen. Je reist dan ook met de zon in de rug. Een niet te onderschatten voordeel imo. Wat zijn jullie plannen? Strandleven? Amusement parks zoals in Orlando? History etc etc. Ik zou ook willen aanraden om openbaar vervoer te nemen tussen NY en DC en pas vanaf DC een auto te huren.

hi
afgelopen april hebben wij 6 wk rondgetrokken van Washington-new york-niagara Falls-Chigago-door de Smokey Mountains richting Savannah-via de kust naar Miami -key west. Washington-new york-niagara falls hebben we per trein gedaan (amtrak). (Heb je echt geen auto nodig in deze steden)In Chigago een auto gehuurd en de auto ingeleverd in Miami. Je moet wel extra drop/off kosten betalen maar goed, het is maar net wat je wilt. Smokey Mountains vonden wij erg mooi, zeker om te kamperen. Ook Tybee Island bij Savannah is een aanrader.Verder lekker genieten

Gr Kim