van Jerantut naar Johor Bahru

In maart 2014 zijn wij in Maleisie. In onze planning hebben we een verbinding staan van Jerantut naar Johor Bahru. Vraag: wat is de snelste route (bus/trein)? Wij willen niet midden in de nacht per trein van Jerantut vertrekken. Iemand suggesties? B.v.d.
Bruce

Je zal waarschijnlijk een keer moeten overstappen in KL. Er zijn zover ik kon vinden geen direkte bussen tussen Jerantut en JB.

1 like

Wij hebben inmiddels ook gemerkt, dat we moeten overstappen. Het probleem was echter ook, dat we op 1 dag van Jerantut naar Johor Bahru wilden reizen i.v.m. hotelreserveringen. Hopelijk kunnen we 's ochtends vroeg met een bus van Jerantut naar KL en met aansluitend vervoer op dezelfde dag nog naar JB. Iemand nog tips?
b.v.d.
Bruce

Dat gaat wel lukken hoor. Ik weet het niet precies maar zelfs als je laat in de middag in KL aankomt zullen er nog bussen zijn die tot in de avond naar JB gaan. En er zal best een bus van Jerantut in de morgen naar KL gaan, en dat is denk ik maar een uur of 2 misschien 3, naar JB is denk rond de 4 uur vanaf KL.

1 like