Weet er iemand als het mogelijk is vanuit het nationaal park Doi Inathon naar of richting Mae Hong Son te reizen???
Of ben je verplicht terug naar Chiang Mai te gaan.
Thanks
Nog 11 dagen en we zijn weg…
Weet er iemand als het mogelijk is vanuit het nationaal park Doi Inathon naar of richting Mae Hong Son te reizen???
Of ben je verplicht terug naar Chiang Mai te gaan.
Thanks
Nog 11 dagen en we zijn weg…
even voor je in de lp gekeken. je kan vanaf chom thong naar hod
en vanaf daar naar mae sariang of mae hong son
m
Vanaf Chiang Mai vertrekken gewoon meer bussen, daarom kan het je beste keus zijn afhankelijk van je vertrek tijd. Maar vanaf andere plaatsen, zoals Lampang en Lamphun kun je ook naar Mae Haong Son. Sommige bussen zullen evengoed via Chiang Mai gaan, andere rechtstreeks.
maar vanaf nationaal park Doi Inathon lijkt het me niet echt handig om eerst naar lampang of lamphun te gaan en dan naar mae hong son.
Wat ik eigenlijk wou was vanuit het park, richting Mae Hong Son gaan, daar ik gezien had op de kaart dat er daar een weg loopt.
Waarom wij dit nu willen, omdat we van Mae Hong Son naar Soppong en pai gaan en zo terug naar Chiang Mai.
Dus als we eerst van het nationaal park terug moeten naar Chiang mai doen we zowel heen als terug dezelfde weg, en net dat willen we vermijden!
is dus niet nodig om eerst naar chiang mai te gaan ,van uit het park naar chom thong en dan naar mae hong son dan soppong en dan pai.
eigenlijk kan je op bijna iedere weg in thailand wel vervoer vinden alleen op sommige plaatsen minder vaak dan op andere plaatsen. en soms ben je over de ene weg langer onderweg dan over de andere.
Karin,
Bedankt voor je kaartje, en voor je info.
Groetjes