Vakantiewerk zomer en eventueeel emigreren

Na een moeijlijke periode relatiebreuk en veel eenzaamheid thuis ( heb een online inkomen ) en al jaren geen echte kantooebaan op wat niet kantoorbaan jobs na

Zoek ik een way out om even tot mezelf te komen vakantiewerk te doen in het buitenland bijvoorbeeld frankrijk.

Wat maakt niet veel uit mooi zou zijn als er een onderdak condtructie bij zit en iets met een leuke groep mensen.

Kunnen jullie mij adviseren welke organisaties dit in nederland kunnen organiseren?

Ik 39 jarige man jonger ogend met een it bedrijf op autopilot en een huurwoning.

Doel is om actief te zijn sociale contacten op te doen en iets van saamhorigheid alsin samen bij een kampuur ziyten na een lange werkdag.

Alle tips welkom🙏
Mn huidige situatie maakt me verdrietig en dit leek me een manier om weer tot leven te komen
ipv in een depressie af te gleiden.

Ik ben in principe mei tot einde van het jasr beschikbaar. Optioneel overweeg ik emigratie maar dat is slechts een sidekick gedachte

Wie o wie helpt me op de juiste weg?

Hi Jordan!

Als je op zoek bent naar vakantiewerk in Frankrijk, zijn er verschillende organisaties die je kunnen helpen. Hier zijn een paar opties:

1. WWOOF (World Wide Opportunities on Organic Farms)

WWOOF verbindt vrijwilligers met biologische boerderijen. Je werkt een paar uur per dag in ruil voor kost en inwoning. Meer info: WWOOF France

2. Workaway

Workaway biedt een breed scala aan werkmogelijkheden, van werken op boerderijen tot helpen in hostels of taalonderwijs. Meer info: Workaway

3. HelpX

HelpX is vergelijkbaar met Workaway en biedt ook een verscheidenheid aan vrijwilligerswerkopties, zoals werk op boerderijen, in pensions en bij families. Meer info: HelpX

4. European Voluntary Service (EVS)

EVS biedt jonge mensen de kans om in het buitenland te werken en vrijwilligerswerk te doen voor periodes van 2 weken tot 12 maanden. Meer info: European Youth Portal

5. InterExchange

InterExchange biedt programma’s voor au pairs, camp counselors, en andere werkervaringen in Frankrijk. Meer info: InterExchange

6. Seasonal Jobs in France

Deze website biedt een verscheidenheid aan seizoensgebonden banen in Frankrijk, zoals werken in skiresorts, zomerkampen, en bij het oogsten van druiven. Meer info: Seasonal Jobs in France

7. Camp America

Camp America biedt zomerkampen in Frankrijk waar je als counselor kunt werken. Meer info: Camp America

8. PGL

PGL biedt verschillende vakantiewerkopties, vooral in zomerkampen en outdoor-activiteiten. Meer info: PGL

9. Fruit Picking Jobs

Er zijn verschillende websites en organisaties die zich specifiek richten op seizoensgebonden werk zoals druiven plukken en ander landbouwwerk. Meer info: PickYourOwn

10. Au Pair World

Au Pair World helpt je om een gastgezin te vinden waar je kunt werken als au pair. Meer info: Au Pair World

Ik hoop dat dit helpt! Succes met je zoektocht naar vakantiewerk in Frankrijk!

1 like