Vakantiewerk Was Super

Hallo allemaal,

via deze site ben ik aan vakantiewerk gekomen in Zuid-Frankrijk. En echt t was geweldig. Mochten jullie voor volgend jaar nog geen vakantieplannen/werkplannen hebben en je ziet hier een berichtje van Terme d’Astor; meld je dan meteen aan!! :slight_smile:
De mensen daar zijn super aardig en je krijgt er kost en inwoning en ook nog eens betaald.
En bovendien verzekerd van mooi weer B) !!
Ik wil Kees bedanken omdat hij mij in contact heeft gebracht met deze camping…

Groetjes, Yvonne

Wel yvonne, ik hoop dat je volgend seizoen er weer bij bent.
De heimwee naar terme begind weer te komen, helaas moet ik nog ff wachten tot 30 april.
Ben weer op het forum gekomen om weer langzaam mensen te zoeken voor het komend seizoen voor : kinderanimatie/bar/resaurant/winkel en au-pair.
Ik hoop dat het weer een gezellige ploeg word als afgelopen jaar.
Yvonne bedankt voor de goeie recentie’s, ik hoop dat er veel op zullen reageren.

groet van kees/hilda en de kids

Hoe oud moet je zijn wil je bij jullie werken? Het lijkt me echt harstikke gaaf om bij jullie te werken. Ik ben zelf 16 jaar op dat moment en ik zit dit jaar ook in me examenjaar, dus ik heb veel vrij enzow?

Heeft u werk voor mij of iets anders zeg het alstublieft.

Lonneke

Hallo Yvonne!

Ik maak op jou berichtje uit dat je op een camping gewerkt hebt? Zou je me hier meer over kunnen vertellen zoals werktijden, aantal dagen dat je werkt, loon, grootte van de camping, grootte van het team enz enz.
Ik heb dit jaar ook op een camping in Italie gewerkt, en ben alweer op zoek naar een camping voor volgend jaar.

Kus Birgit