vakantiemaatje gezocht

Ben zelf ongecompliceerd en vrolijk van aard en zoek dito vrouwelijke vakantiemaatje. In de maand oktober wil ik graag naar Turkije of zuid Spanje(Andalusie). Ik ben net 60 geworden, maar jong van lijf en leden. Deze vakantie wil ik relaxed doorbrengen. Beetje sportief wandelen, terrasje pakken, lekker lezen, marktje,winkelen. - doen en laten waar we zin in hebben-. Spreekt dit jou aan dan is het handig om eerst met elkaar kennis te maken.

Tot ziens.
Groetjes Ans

hallo Ans, als je het leuk vindt zou je met mij mee kunnen gaan naar Italie. Ik vertrek eind juli met mijn auto vanaf Rotterdam en rij dan eerst naar Cinque Terre (onder Genua) blijf daar 2-3 dagen om te wandelen en de omgeving te verkennen en rij dan vervolgens door naar Siena waar ik in een klein dorpje een huisje heb gehuurd. Als dit je aanspreekt bel me , dan kan ik je er meer over vertellen en als je wilt wat foto’s toesturen. tel 06 143 345 30 of [EMAIL=“Italanja@zonnet.nl”]Italanja@zonnet.nl

Hoi Ans,

Ben zelf 57 en heb wel zin in een vakantie in oktober. Invulling van jouw vakantie komt overeen met mijn ideeën.

Heb je interesse dan hoor ik het wel van je,

groet

An

Hoi An,
Bedankt voor het reageren. Misschien is het handig elkaars e-mail adres door de te geven.
ans.brokke@casema.nl

Groetjes Ans