Vakantiehuis gezocht

Hallo,

Ik ben op zoek naar een huisje in Italië voor langere tijd. Ik wil zo snel mogelijk vertrekken en verblijven tot eind juni/juli. Waar maakt me niet zoveel uit, zolang ik niet te ver weg ben van een supermarkt. Dit omdat ik geen auto tot mijn beschikking heb. De woning moet toegankelijk zijn met een rolstoel. Hoeft verder niet aangepast te zijn zolang er geen trappen zijn, want dat word wat lastig :wink: Ook graag huisdieren toegestaan aangezien ik een hulphond heb. Het is voor mij en een vriendin.

Kan iemand mij hier aan helpen of weet iemand waar ik zoiets kan vinden?

Even in het kort. Ik ben door de ziekte van Lyme in een rolstoel terecht gekomen. Ben nu op zoek naar rust om bij te komen en uiteindelijk vanuit rust te kunnen genezen. De warmte en wisseling van omgeving werkt Ten positieve op mijn gezondheid. Dus waar in Italië maakt verder niet zoveel uit, hoop alleen dat er ergens een plekje voor mij is. Ik kan niet werken door de ziekte en ook mijn ziektekosten zijn enorm hoog doordat ze vanuit de ziektekostenverzekering niet vergoeden. Is niet alleen bij mij, maar bij vele lymepatiënten… Jammer genoeg. Hierdoor kan ik niet echt veel meer dan €400 aan huur betalen incl…

Hoop dat iemand me verder kan helpen!

Groetjes Suzanne