Vakantiebeurs 2018

Hallo,

Het is bijna weer zover. De grootste reisbeurs van Nederland; de vakantiebeurs van 10 tot en met 14 januari in de Jaarbeurshallen in Utrecht. Een fantastische plek om inspiratie op te doen voor je volgende reis.

Zelf ben ik er ook. Ik sta alle dagen op de stand van Treasury Travel. Meer weten over wat Jordanië jou te bieden heeft? Wil je insider tips? Of overtuigd worden dat dit echt dé bestemming voor 2018 is?
Kom dan gezellig buurten in hal 3.

Tot ziens op de vakantiebeurs!

Bianca Abma

Hoi Bianca,
Ben zeer geïnteresseerd in Jordanië, dus hoop er ook te zijn.
groetjes,
Annet

Hallo Bianca,
Het gaat me helaas niet lukken om naar Utrecht te komen. Ik heb 2 mailberichten naar Wadi Rum Nomads gestuurd voor info. Ik betwijfel of deze aangekomen zijn, heb nog geen reactie ontvangen. Kreeg ook geen cc van de vraag in mijn mailbox.
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet, Dianne

Hallo Annet,
Wat leuk! Kijk er naar uit.
Zonnige groeten uit Wadi Rum,
Bianca Abma

Hallo Dianne,
Berichten zijn aangekomen. De mailbox stroomt alleen op dit moment wat over… met een klein beetje geduld krijg je snel een reactie van mij :slight_smile:
Zonnige groeten uit Wadi Rum,
Bianca Abma

Bedankt voor je reactie Bianca, neem je tijd, alle begrip. Dacht alleen dat ze niet aangekomen waren omdat ik geen cc in mijn mailbox had ontvangen.
Zou je mijn vraag over de route etc. die ik hier op het forum geplaatst heb ook mee willen nemen. Alvast bedankt.
Krijg overigens veel reacties van vrienden en collega’s m.b.t. veiligheid, maar dat schijnt erbij te horen heb ik begrepen.
Groetjes,