Vakantie-vrijwilligerswerk combi!

Wie heeft zin om deze zomer vakantie te vieren én vrijwilligerswerk te doen in Ecuador? Ik heb jarenlang in Ecuador gewoond en ga in juli terug om samen met een vriendin drie weken lang rond te reizen. Daarbij helpen we twee keer vijf dagen mee op onze eigen projecten, de kinderopvangcentra ‘Villa Ticca’. Deze projecten bestaan sinds 2003 en 2010 en wij kennen de kinderen en (lokale) leidsters erg goed. Voor meer informatie over Villa Ticca, bekijk dit filmpje dat ik erover heb gemaakt: [nomedia=“Villa Ticca Ecuador - YouTube”]YouTube- Villa Ticca Ecuador[/nomedia]
Heb je interesse om mee te gaan dan kan dat, laat het maar weten en ik geef je meer informatie! We vertrekken op 16 juli!
Groetjes Sietske

Hoi, Mag ik ook gewoon zo een keer binnenlopen als ik in Quito zit? Zit zelf op een project in Ambato dit jaar, maar vind het altijd leuk om een kijkje te nemen. Groetjes, Barbara

Hoi Barbara,
Ja tuurlijk mag je een keer komen kijken! Het adres van de opvang in Quito is Fransisco Cobo S8-202 (entre Gabriel de la Huerta y Gonzalo Martin). Het is in het arme zuiden van de stad, in de buurt El Camal. Het is wel handig om van tevoren even te bellen: tel. 022650011. Mijn eigen nummer is Ecuador is 085472979, kun je ook proberen maar ik zit niet de hele tijd in Quito.
Veel succes!
Saludos Sietske

Bedankt! Leuk, ik ben benieuwd. Weet ook nog niet precies wanneer ik zal langskomen, is iig altijd doordeweeks. Ik heb jullie gegevens genoteerd.
Saludos desde Ambato!