Vakantie vieren in een paradijsje?

:vak02:Humphrey en Anne-Marie
12500 Mandailles (vlakbij Castelnau de Mandailles)
Tel. : 0033 565.48.74.64

Als u niet te ver op vakantie wilt en tóch wilt vertoeven in een paradijs, dan moet u bij ons op vakantie komen. Wij hebben een minicamping met restaurant in Mandailles in de Aveyron. U bent bijna altijd verzekerd van mooi weer, omdat u in Zuid-Frankrijk bent. Deze camping ligt aan een prachtig meer, geheel in de natuur. Er zijn prachtige wandelpaden, u kunt hier vissen op karpers, meerval, snoekbaars etc. Dus ook voor de echte visser is het een paradijs. Ook hebben we waterfietsen te huur, een bootje en hebben we heerlijk regionaal en internationaal (Indonesisch)eten op het menu staan. We hebben een persoonlijke benadering voor iedereen.
Verder hebben we ook 1 Chalet in de verhuur die uitkijkt op het prachtige water. Ook hebben we 1 caravan voor 5/6 personen en 1 stacaravan voor 4 personen in de verhuur.
Dus bent u geïnteresseerd??? Neem dan contact op via agoets@hotmail.com of bel met telefoonnummer: 0033-565.48.74.64. We spreken Nederlands!!!
Zie ook de Web Side: www.www.alau-z.fr

beste,

Je link doet het niet!

dat is een beetje zonde, toch?

Ellen

Beste Humphey en Anne-Marie,

even wat commentaar : het is website en jullie link moet zijn :
www.alau-z.fr

zou het maar snel even veranderen.
Staat een beetje slordig en als je een link plaatst moet ie wel werken!

Overigens een hele mooie plek.

Veel succes,

Peter

Beste Humphrey en Anne-Marie,

en als ik dan jullie site bezoek en alle teksten lees, kom ik erg veel taalfouten tegen, jammer. Moeten jullie wat aan doen.Ik zal je wel een berichtje sturen met alle fouten erin.
Zie maar wat je er dan mee doet. Mijn mening is altijd: als je een leuke website hebt, zorg dan dat er geen fouten ( taal ) in staan.
Zie bijvoorbeeld onze site : www.biras24.eu

Vriendelijke groeten,
Peter.

Dit bericht is opbouwend bedoeld.