Vakantie van 1 a 2 weken in augustus 2017

Dag toekomstige reisgenoot!

Ik ben Marjolein, 27 jaar en woonachtig in omgeving Amsterdam. Ik ben vrij van 4 augustus t/m 4 september en ik zou graag 1 a 2 weken op vakantie willen. Het lijkt mii gezellig om samen met iemand op vakantie te gaan!

Zon, lekker eten en drinken, ontspannen en enkele activiteiten zijn voor mij kernwoorden voor vakantie. Ik zoek een reisgenoot tussen de 25 en 35 jaar. Man/vrouw. Auto/vliegtuig/interrail, het lijkt me allemaal leuk!

Ben jij ook op zoek naar een reisgenoot? Ik hoor het graag!

Dag Marjolein, klinkt goed! Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot en heb je een berichtje gestuurd.

Groet, Wyko

Day Wyko,
Ik probeer jou een privé bericht terug te sturen maar ik krijg de melding dat jouw inbox vol zit? Vandaag hier dit bericht:
Hoi Wyko,
Wat leuk dat je reageert!

Ik ben helemaal nieuw in het ‘alleen’ reizen en ben eigenlijk voornamelijk naar plekken buiten Europa geweest. Vandaar dat het voor mij niet heel erg uit maakt naar welke landen ik reis. Al ben ik nog nooit naar Italië geweest wat mij heel leuk lijkt. Wat voor mij belangrijk is, is een goede afwisseling tussen uitrusten (een druk jaar gehad en in september start ik een nieuwe opleiding) en leuke dingen doen. Ik vind het ook leuk om een mengelmoes te maken van een reis naar toeristische en minder toerisme plekken.

Wat zijn voor jouw belangrijke dingen om wel/niet te doen/ervaren tijdens een vakantie?

Groetjes,
Marjolein

Beste Marjolein,

Ben je gebonden aan 4 aug - 4 sept?
Ik ga van 19 juli tot 4 aug interrailen ( zie post paar dagen geleden mn schema)
Ik hoor het wel…

Groeten,

Patrick

Hoi Patrick,
Ik had jouw bericht inderdaad gezien en helaas ben ik gebonden aan deze maand. Ik heb nl per 4/8 mijn baan opgezegd dus kan helaas niet eerder weg.
Veel plezier!