Vakantie september 2017

Hallo,

Misschien een beetje vroeg, en zijn de meeste er nog niet mee bezig. Ik zou graag in september 2017 naar Egypte willen voor 12 of 15 dagen in overleg. Dit staat allang op mijn lijstje.
Ik ben een vrouw van 55 jaar nu, volgens jaar jaartje ouder. Wie heeft deze interesse ook.

Hopend op leuke reacties.

Hoi Rianne ik wilde volgend jaar naar Bali of naar canada lijkt dit je wat in mei of juni ben een vrouw van 58 die ook een reispartner zoekt voor leuke reisjes te maken.

Hoi Luiktje,

Bedankt voor je reactie. Bali en Canada hebben momenteel niet mijn interesse eveneens het tijdstip mei/ juni helaas.

Mvg
Rianne

Jammer Egypte ben ik ook nog niet geweest. Staat ook nog op mijn lijstje van vakantie landen. Hou van natuur en cultuur en ben geen zo’n strand mens om het zo maar te zeggen. Groetjes

Hoi Luiktje,

In mijn vakanties lig ik ook niet elke dag aan strand, moet er niet aandenken, ik wel graag wat zien of ondernemen in overleg met diegene waar ik mee ben op vakantie.
Maar nogmaals bedankt voor je reactie.

Wanneer wilde je gaan dan eind september?

2e week van september ben ik altijd verzekerd dat mijn vakantie door kan gaan ivm mijn werk. Hie ziet jou ideale vakantie eruit?

Ja toch wel veel zien van het land misschien kunnen we elkaar een keer bellen lijkt me ook wel leuk Egypte stond nog wel op mijn lijstje van landen
Bel me anders even den keer 010-8404250 het liefst na 1800 uur

Goedemorgen Luiktje,

Ik wil je best een keer bellen maar of dat zin heeft? ben bang dat wij betreft invulling van een vakantie niet dezelfde interesses hebben.

Oke is goed. Ja mijn voorkeur gaat toch uit naar canada daar heb je gelijk in nu misschien ooit een andere vakantie wie weet alvast een fijne vakantie gewenst voor volgend jaar groetjes luiktje