Vakantie Kreta!

:stuck_out_tongue: HALLO TOEKOMSTIGE VAKANTIEGANGERS!!!

Aangezien ik deze zomer op vakantie ga naar kreta, vraag ik me af wie er nog meer heen gaan (chersonissos), wat ik absoluut niet moet doen, maar vooral… wat moet ik vooral wel doen :stuck_out_tongue:

Originally posted by sab20@13-03-2004, 19:16:45
** :stuck_out_tongue: HALLO TOEKOMSTIGE VAKANTIEGANGERS!!!

Aangezien ik deze zomer op vakantie ga naar kreta, vraag ik me af wie er nog meer heen gaan (chersonissos), wat ik absoluut niet moet doen, maar vooral… wat moet ik vooral wel doen :stuck_out_tongue: **

wat zou ik zo zeggen… gewoon weg alles doen en zoveel mogelijk meepikken

ik heb er vorige zomer 1.5 maand gezeten en keer deze zomer wel voor een poosje terug

ik zou zeggen, zoveel mogelijk contact hebben met de plaatselijke bevolking, en de locale sfeer er op snuiven…

voorts als je uitstappen bedoeld… trek er zeker eens op uit in de bergen… prachtige landschappen (wel dor natuurlijk deze periode van het jaar)

knossos, agia triada, phaistos (als je van minoische paleizen hou)
spinalonga
een kloof is ook zeker aan te raden (imbros, en aangezien het late uur voor mij toch schieten de anderen mij niet te binnen)

chania is ook wel mooi
rethimno persoonlijk heeft ook wel zijn persoonlijke tint , maar te toeristisch en vooral de winkels (die mij irriteerden)

agia galini is ook heel mooi dorpje maar ligt natuurlijk een eindje van jullie (er is niets bijzonders te zien maar prachtige sfeer)

veel plezier daar en laat de raki maar stromen :wink: