Originally posted by Blanos@12-07-2004, 15:07:07
** Kan je dus veel chicky’s scoren en mee naar huis nemen…**
Whaha…PRECIES!!!
B)
Later
Originally posted by Blanos@12-07-2004, 15:07:07
** Kan je dus veel chicky’s scoren en mee naar huis nemen…**
Whaha…PRECIES!!!
B)
Later
![]()
hey mensen…
ik ben net terug uit Blanes… ![]()
was er van 28 juni tot 10 juli was echt serieus top!!!
ik stond op camping La Masia enne had nix te klagen want het weer was super, mensen die op dat moment in Blanes waren, reisleiding enne natuurlijk stappen was zwaar relaxed!!!
mij zul je zeker volgend jaar weer in Blanes zien!!!
voor de mensen die nog moeten gaan prettige vacans vast!!!
kusjes
Bianca
Wijs… alleen maar leuke dingen gehoord over Blanes, wij moeten nog gaan, we krijgen er steeds meer zin in… ;-)…
Heyy zijn er nog mensen die 2 augustus vertrekken met de bus.
We gaan met z’n tweëen
(we zijn tweeling en 18 jaar) en staan op camping la masia!!
eerst nog twee weken werken en dan gaan deze twee meiden blanes op z’n kop zetten.
Word een gekkkkuhhhuisssss!!!
Tot ziens in Blanes ![]()
staat je naam gelijk aan je cupmaat of zo?
hoelang blijven jullie er, wij komen de 10de namelijk aan…
Heey mensen,
wij (5 jongen in de leeftijd van ongeveer 18 jaar) gaan 31 julie met het vliegtuig naar Blanes…
wij zullen 2 weken op camping La masia verblijven in een of andere stacaravan :)… gaan er meerdere mensen rond deze tijd en vooral verblijven die in een stacaravan of in zon muf heet rot tentje…?
onze vraag is ook of er dicht bij deze camping een grote supermarkt is of iets dergelijks waar je lekker pilsjes kunt halen en goed eten ?
M.V.G
V .Binsbergen
de hockeypaupers hockeypaupers
Heey mensen,
wij (5 jongen in de leeftijd van ongeveer 18 jaar) gaan 31 julie met het vliegtuig naar Blanes…
wij zullen 2 weken op camping La masia verblijven in een of andere stacaravan :)… gaan er meerdere mensen rond deze tijd en vooral verblijven die in een stacaravan of in zon muf heet rot tentje…?
onze vraag is ook of er dicht bij deze camping een grote supermarkt is of iets dergelijks waar je lekker pilsjes kunt halen en goed eten ?
M.V.G
V .Binsbergen
de hockeypaupers hockeypaupers
Heyy zijn er nog mensen die 2 augustus vertrekken met de bus.
We gaan met z'n tweëen (we zijn tweeling en 18 jaar) en staan op camping la masia!!
eerst nog twee weken werken en dan gaan deze twee meiden blanes op z'n kop zetten.
Word een gekkkkuhhhuisssss!!!
Tot ziens in Blanes
OEEH TWINS!! staan jullie in een stacaravan???
we horen het
kusjes hoi
Hey,
Nee, we zitten niet in in een stacaravan, maar in een tentje <_< , komt wel goed, veel slapen zullen we toch niet, hehe.
Doubel-D staat niet voor onze cup-maten, maar voor onze namen: dominique en desiree. Onthoud deze namen goed!!
Gr33tz Doubel-d
ok dominique en desiree, die onthouden we wel, tenminste als jullie een beetje mooi zijn B) . zijn jullie 10 augustus (als wij aankomen) ook nog daar??
Hey,
We gaan er 2 aug. heen en we blijven 10 dagen dus we zijn er 10 aug nog wel. (das toch op een dinsdag?!) maar vertrekken dan s’avonds. ![]()
Gr3tz Doubel-d
ik geloof dat dat inderdaad een dinsdag is ja. das dan minder… misschien zien we jullie alsnog…
Originally posted by D@nny@07-07-2004, 12:40:28
** Wij zijn met 4 jongens en 2 meiden en gaan op maandag 9 augustus weg en blijven er tot de 26ste :rolleyes:
In app. Elvira
We vertrekken vanuit utrecht
Dus wie er nog meer rond deze tijd gaat
VEEL PLEZIER en post er anders wat onder!!! **
hey met welke organisatie gaan jullie? wij gaan ook de 9de naar blanes en vertekken vanaf eindhoven, en gaan met holiday express
xxx
wij gaan met 5 jongens van 2 aug t/m 12 aug naar europe/lotus, gelukkig direct naast de arena… hoeven we niet zo ver te lopen
tot blanes
wij 2 meiden van 19 gaan 2 aug en zijn er iets van 15 dagen!!! zitten in app nautilus!!! ![]()
OEh wij gaan zaterdag al
lekker 2 weken feesten en bruin worden
Wij gaan deze vrijdag lekker al… tot uh, kgeloof 8 aug ofzo… Spannend. Zullen we daar eens de boel een beetje Gaan wakker schudden met 3 meiden :lol: B)
Misschien zie ik een van jullie daar nog
Blanes here we come
[FONT=Times][SIZE=1][COLOR=blue]
Wij gaan van 28 aug t/m 4 sept naar Blanes. Hotel Pi Mar!
(moeder en dochter! gezellie!)
hoi hoi,
je zou maar over een paar uurtjes met het vliegtuig naar blanes reizen :D. Aardig relaxed zou ik zo zeggen! En misschien kom ik in 1 of andere discotheek jullie nog wel.