Vakantie in Blanes

mij best

Ooooh. Zulln we morgn beginnen hier by my ? :smiley:

ivm verjaardag :smiley: !

volgende week valentijn in de kantine chan:P en dan sta ik broodjes te smeren:p

hahaha ja echt? haha oehhh hebben jullie wel wat lekkers? :smiley: k houuu van die wafels van deze week als ze lkkr in de oven hebben gezeten :smiley: kom wel ff wat bij je halen dan :wink:

ja we hebben lollys en chok ijs:P en op woensdag bitterballen!!:stuck_out_tongue:
wafels komen volgens stefanie waarsch in t assortiment omdat ze zo goed gaan…

owja…das vandaag… nouw gefeliciteerd hè;)

oeh lkkr ! :smiley: haha neee chocolade ijs is echt te slecht :stuck_out_tongue: ik heb ook al geen poffertjes genome deze week dat is nét iets te slecht weetje :stuck_out_tongue: maar nicky je weet tog… ik kan ijs niet weerstaan!! chantal & ijs is zoiets als tom & jerry, de dikke & de dunne :stuck_out_tongue:

haha heb het speciaal voor jou bedacht :wink: maar tis volgends mij ijs met stukjes choco… weet niet meer hoe et heet… k wil niet kantine heben:( moek elke dag om 7 uur de trein hebben:s

Jaaaaa :smiley: !
Whoeeeee. :banana:

oei, achja maar tis wel leuk tog? :slight_smile: geen les iig en altyd om 2 uur uit (ooo dat heb ik altijd al nooit later als 2 uur (A)) hahah

ja word wel leuk denk ik… vermoeiend maja ga k gewoon op die fatboys ligge:p

zooo lkkr he :smiley:

heeeeerlijk! alleen tis zo moeilijk om weer overeind te komen:p

Ik heb er nog nooit op gelegen…

whaha zoo mooi haha kwam egt dr nie meer uit :stuck_out_tongue:

haha en dan zit iedereen je aan te kijken… en niemand helpt natuurlijk…

zielig he, zwaar leven wij met onze school :wink: hebben ook nooooit dat we 3x per jaar een paar dagen weggaan met school, en op skireis naar kaprun gaan, of andere dagjes weg, onze school is zooo saai (A)

vreselijk:p dit jaar 2x naar antwerpen… ben al naar kaprun geweest en volgend jaar barcelona… echt te zwaaR:p

oeh antwerpen? :smiley: daar kan je zó leuk winkelen en ze hebben een GERT :stuck_out_tongue: die heeel lkkr kan zoenen (A) oehhh miss. is ie wel weer in blanes (A) oehh :stuck_out_tongue: haha jaaa barcelonaa:D

haha ik ga 2x naar antwerpen want ik moet soort dagtrip organiseren… en kan dus 2x een middag shoppen!!! haha