Vakantie eind november/ begin september 2007

Hoi!!
Mijn opleiding (CIOS) zit er op en in januari begin ik met mijn nieuwe baan. Nu ik nog wat tijd over heb wil ik er graag nog even tussen (vriendin en vrienden geen geld, in opleiding, geen vrije dagen enz.) Ben dus eigenlijk op zoek naar een relax iemand om nog even 2 a 3 weekjes wat cultuur op te snuiven. Marokko, Sri Lanka of heb je een ander idee voor me?
Lijkt je dit gezellig?

John :slight_smile:

** onder het motto van de aanhouder wint** : “Ja John, heb ander idee voor je…Egypte!” :wink: haha… of ben je echt niet om te kopen :wink:
om nog ff op je vorige mail terug te komen…
Ik kan echt max. 10 dgn. vrij krijgen, dus vind het een beetje weinig tijd om naar Azie te gaan,… :frowning: verder heb ik afgelopen jaar al beetje veel geld uitgegeven naar Gambia en Peru…dus moet t ook een beetje lowbudget (zeg max. 450 eur) houden… :frowning:
Marokko lijkt mij op zich ook gaaf, maar… daar is het alleen niet zo warm in december.

grtz,
marielle

eehh , btw :S september 2007 gaat zowieso niet lukken ben ik bang ;D

haha tikfoutje :stuck_out_tongue:

10 dagen… oke oke in 10 dagen kan je een de chaos van de grote stad opzoeken en het gebied eromheen bekijken… Weet je wat het is: Egypte trekt mij op de een of andere manier niet zo… (piramides, sarcofagen enzo)… Zal is even kijken hoe het weer in Marokko is nu :wink: Maar het gebied waar we over hebben spreekt me in ider geval wel aan… Kan ik je altijd nog ruilen voor een kameel en dan zo verder reizen op een kameel :stuck_out_tongue: ha ha ha wat leuk he :stuck_out_tongue: Maar voeg me anders even toe op msn praat even iets relaxer… [EMAIL=“johnnybazoeka@hotmail.com”]johnnybazoeka@hotmail.com

ciao

gek…niet doen hoor! … ben minstens 1 kameel en 3 schapen waard ;D
… voeg je strax wel ff toe moet eerst nog eventjes eten gaan koken :S

Zo he jij kan lang koken :stuck_out_tongue_winking_eye: