US geregistreerde 4x4 Camper in Brazilie te koop

Op comfortabele wijze Zuid Amerika gaan ontdekken?
Wij hebben een beresterke, ruime en van alle gemakken voorziene Ford F-250 Camper te koop.
Vraagprijs E 7500

Het is een zgn Crewcab , Heavy Duty uitvoering, bouwjaar 1997, 4x4 , handgeschakeld, 7.3 Powerstroke Turbodiesel.
Is voorzien van afneembare Camper unit met een zgn PopUp dak zodat bij t rijden je niet met een logge hoge bak rondrijdt en je op plekjes kunt komen waar anderen t niet redden.
Heeft 185000 miles gereden wat voor zo’ n vrachtwagenmotor (!) niet veel is.
Campergedeelte heeft o.a een volledige keuken uitrusting,warm en koud water installatie,dubbele spoelbak, gasfornuis met oven, ijskast (op gas, 12 V een 110V), WC, (binnen eneen buiten-)douche, kluisje, een kingsize 2 persoonsbed, een ruime zithoek wat in een 1 1/2 persoonsbed veranderd kan worden en volop bergmogelijkheden in diverse kasten en compartimenten.

Auto is in erg goede staat, geen roest te ontdekken en is altijd liefdevol onderhouden.
Op de kruiskoppeling lagers van de voorste cardanas zit teveel speling en zouden vervangen moeten worden,alhoewel je de 4x4 gewoon nog kunt gebruiken. Verder geen mechanische gebreken bekend en is alles in goede staat. Waterpomp, vacuumpomp en brandstofpomp zijn nieuw. 2 jaar geleden zijn alle rubberen slangen vervangen.
Er zijn een paar optische minpuntjes zoals enkele lelijke plekjes op de lak (motorkap) en zit het ’ weer’ in het tentdoek omdat ie lange tijd op stalling heeft gestaan, maar heeft behalve optisch verder geen nadelen.
De auto staat bij ons in Zuid Brazilie maar is in de USA (Texas) geregistreerd(de naam van de nieuwe eigenaar kan echter makkelijk ingedragen worden om zo vrij rond te kunnen reizen)

VERKOCHT!!!

hallo marcel en elida,
ik heb de foto,s van de camper bekeken en hoewel hij niet nieuw is ziet het er goed uit mijn vraag is die kopeling te repareren ? zo ja wat zijn de extra kosten en nieuwe banden lijken me ook wel nodig ik heb nog meer vragen mail maar terug [EMAIL=“smvandam@hotmail.com”]smvandam@hotmail.com
gr sieb en carla

Hallo Sieb en Carla!Ja hoor die kruiskoppeling is gewoon te repareren
. Dat zijn een paar lagers in de vorm van een kruis ( Universal -Joints
op zijn engels) en bij de auto-onderdelenboer te koop.Onderdeel zal
ook niet eens zo duur zijn (heb hem vorig jaar van een landcruiser vervangen en het onderdeel kostte maar iets van 15 euro). Je hebt er bij deze=
Ford 2 stuks voor nodig. Het is wel een paar uurtjes sleutelen want oa
de wielas moet losgenomen worden. Omdat je de 4x4 gewoon nog wel kunt gebruiken heb ik me er nooit toe kunnen zetten om het te vervangen. Zou je constant in 4wiel rijden dan zou ie over een paar duizend km wel helemaal versleten zijn maar dat doe je toch nooit dus kun je ook zo nog een tijdje vooruit…
De banden zullen nog zeker wel een 10.000 meekunnen voor ze aan de limiet zitten,(en voor zuidamerikaanse =
maatstaven 30.000…). Ze slijten op zich niet erg hard.