Uitvalsbasis in Umbrie

In mei ga ik 2 weken naar Umbrie. Heeft iemand een suggestie voor een centrale plaats vanwaar ik diverse steden kan bereiken.
Ik wil niet graag uren rijden en toch betaalbaar een appartement kunnen boeken.
Tja, helaas!

Een mooi gelegen camping is Rio Verde in Costacciaro, nabij Gubbio. Dat ligt hel centraal, in een prachtige gemoedelijke streek, met een lekker klimaat.
Op de camping zijn ook een aantal fatsoenlijke chalets te huur en ik dacht ook nog een paar appartementen.
Goeie sfeer.

Bettona ligt centraal in Umbrië, vandaar uit kan je zeer goed alle mooie en interessante plaatsen bereiken. Kijk maar een s op www.villa4stagioni.com.

Kijk ook eens op de site van Enotria Vakantie in Umbrië - Enotria Travel, zij hebben veel huizen en appartementen in heel Italie, ook in Umbria. Ze hebben alle locaties zelf bezocht, dus ze weten alles over de streek en de accommodaties.

Hello,

Indien je nog een plaatsje zoekt in Umbrië kan ik je de site villainumbria.nl aanraden. Dit wordt geleid door twee Nederlandse dames die graag extra informatie verstrekken. Op hun site vind je diverse agriturismo’s die zowat overal in Umbrië verspreid zijn. Wij hebben er alvast heel aangename ervaring mee gehad.

Beste groeten.
Lucas