hoi allemaal,
morgen vertrek ik naar Bangkok, kan iemand mij vertellen hoe het weer daar nu is. ik las op internet dat het 33 graden is met een zonnetje en een regenbuitje! Is het wel lekker uittehouden daar in de stad? En wat houden de buien in (smorgens-smiddag-savonds, en hoelang).
Dus even uit nieuwsgierigheid want ik ben erg benieuwd hoe ik daar ga aankomen!
groetjes lotte
Ben er in alle jaargetijden geweest, maar ik vind het altijd wel uit te houden. Niemand kan je echter garanderen wat voor weer je tegenkomt, omdat het een momentopname is en over een uur al weer anders kan zijn. Over het algemeen genomen kan ik me herinneren dat dit nog steeds een goede tijd is om in Bangkok te vertoeven… en wanneer eigenlijk niet?!
Buien zijn meestal van korte duur en ik heb de meeste buien 's avonds over me heen laten komen (gekregen).
Lotte, ik zou zeggen een heel fijne vakantie en laat de regen (mocht je die al krijgen) niets verpesten - neem of haal zo’n klein parapluitje (kost je € 1 of 2 bij het kruidvat) dan loop je ten alle tijden droog.
Groet,
Joe
hoi
dank voor je antwoord…
zon regenbuitje laat mijn humeur echt verpesten hoor!!! denk het juist wel lekker te vinden zolang ik niet met alles wat ik meeheb doornat ben!
groetjes lotte