Ik wil in augusters naar udon thani wie weet er een goedkoop hotel of guesthouse
BVD erik
Hoi Erik,
Udon Thani is een van mijn favoriete steden, leuk dat je daar naar toe gaat, ik kom er zelf weer net vandaan… ![]()
Op mijn website bij de Udon Thani pagina:
http://www.reisdoorthailand.nl/eilanden/steden/udon-thani1
Zie je aan de rechterkant een paar hotels staan die je zou kunnen boeken.
Silver Reef Hotel is simpel en goedkoop, wel schone kamers, tv en koelkastje aanwezig.
Charoen Hotel is ook een prima hotel, niks mis mee, maar zal iets duurder zijn dan Silver Reef.
Centara (voorheen Charoensri Grand Royal Hotel) is het beste hotel van Udon, mooie, ruime en schone kamers.
Napalai kan je beter niet doen, aantal keer geslapen, maar ligt niet echt centraal en kamers zijn gedateerd.
Silver Reef en Charoen liggen op minuut of 5 lopen van Charoensri Shopping Complex, het Centara Hotel ligt er zelfs direct naast.
bedankt alvast
gr Erik
Graag gedaan. Als je meer info nodig hebt, hoor ik het wel !
Hoi Erik,
Op het reisinformatie subpagina in het Thailandforum,kun je meer te weten komen over Udon Thani(zie tips&weetjes:Udon Thani)
gegroet:georgessiam.
Moest je eventueel van bloemen houden Erik,dan kan je een bezoekje brengen aan de orchideeéntuin genaamd:Udon Saeng Tawan.
De tuin ligt iets buiten de stad,zelf ben ik er al eens geweest(vond het prachtig)
Te westen van de stad vind je ook het park genaamd:Nong Prachak,waar je rustig op adem kunt komen.
Udon heeft ook nog een museum die de moeite waard is om bezocht te worden.
Mijn ouders waren hier vorige maand, was een grote aanfluiting, als er 3 orchideeen in bloei stonden, waren het er veel.
Maar wellicht heb je in augustus meer geluk…
bedankt voor de ideeen maar ik ontmoet daar een vriendin van internet ze geeft daar engels open een school ik zie wel wat het wordt.
Bedankt Erik