Turkse cursussen ın Istanbul

Ik woon sınds kort ın Istanbul en ben op zoek nr een betaalbare cursus Turks ın de omgevıng van Beylikdüzü

Niemand?

Hoi! Je bericht is al oud maar ik probeer het toch! Heb je inmiddels een goede cursus kunnen vinden? Ik ga in september naar Turkije en begin mijn reis in Istanbul. Ik zou daar ook graag een cursus Turks willen volgen. Heb je nog tips voor mij?

Hallo…

Iemand van jullie beide al een cursus gevinden?
Ik ben nl ook opzoek
Dus Miss hebben jullie nog tips?
Groetjes

Via Wereldwijzer app

Ze hebben gratis cursussen bij ismek.

En waar is dat?

Via Wereldwijzer app

Heb je misschien gegevens voor me
Heb jij ook daar dat gevolgd

Via Wereldwijzer app

Ik heb nog niets gevonden…Maar een gratis cursus, daar ben ik ook wel benieuwd naar!

http://ismek.ibb.gov.tr/branslar.aspx?BransCode=1001

http://ismek.ibb.gov.tr/kursarama.aspx?BransCode=1001

De eerste link geeft uitleg de tweede geeft de locaties waar je kan volgen
is wel in het turks
Ik doe het via zelfstudie en heb via mijn werk ook een cursus gekregen om me over wat obstacels heen te helpen

Dank je wel
Helaas begrijp ik d’r niks van zal me vriend ff vragen
Ik ga in september naar Istanbul en leek me een idee om daar een versnelde cursus te volgen…maar kan niet veel vinden

Via Wereldwijzer app

intensieve cursussen moet je bij tomber of dilmer voor zijn. Die zijn wel erg prijzig. Dilmer staat het beste aangeschreven

Ja heb me al bij beide aan gemeld wachy op reactie
Maar ik wil het in 2 weken doen dus ben benieuwd

Via Wereldwijzer app

Een intensieve cursus van 2 weken dat bestaat niet hoor zou ook geen zin hebben

Via dilmer kan ik de cursus volgen 1 of 2 weken… Top dus het kan wel in snel trein vaart :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ik ga van 11 spt tm 14 nov naar Istanbul. Wil graag en zal waarschinlijk in Kadiköy gaan wonen. De Cursus van Dilmer is in Beyoglu…beetje omslachtig om elke dag naartoe te reizen :frowning: Weet iemand een cursus in Kadiköy ?

Helaas is dit al een oud topic, maar ik wilde toch even reageren.
Ik wil zelf namelijk ook een cursus gaan volgen in Istanbul alleen kom er niet helemaal uit.
Ben inderdaad ook op de site van Dilmer terecht gekomen. Zijn er hier mensen die daar een cursus hebben gevolgd? En zijn er eventueel nog meer mensen die binnenkort een cursus Turks willen gaan volgen?

Hoi xElle,
Heb jij inmiddels al een iets gevonden?
Ik ben er ook nog niet helemaal uit maar over Dilmer en Tomer lees ik goede verhalen. Ik denk dat mijn uiteindelijke keus op een van deze gaat vallen.

Dilmer en tomer focussen op grammatica wat goed is om een basis te krijgen mr echt leren spreken doe je er niet mee. De zelfstudie boeken van dilmer zijn de beste die ik gezien heb qua grammatica. Concept language is naar het schijnt heel goed om echt praktisch te leren spreken

Afgelopen oktober heb ik de 4-weekse intensieve cursus A1 bij Dilmer gevolgd. 5 middagen per week en in het weekend vrij. Ben er erg over te spreken. Superleuke sfeer en professioneel. Afgesloten met een examen en certificaat ontvangen. Prijs 320 Euro.

@thatgirl70 Dat klinkt super! Zeker als er ook nog een leuke sfeer is. Ook erg belangrijk! :slight_smile: Ik vroeg me af ben je alleen daarheen gegaan of samen met iemand? Ik twijfel namelijk heel erg om zo alleen daarheen te gaan. Lijkt me toch leuk als er sowieso ook iemand uit Nederland is… En hoe zit het met het verblijf? Bij de één hebben ze het over gastgezinnen en bij de ander over het verblijven in een hotel