Turkse cursussen ın Istanbul

Ik ben alleen gegaan…2 maanden en had alleen hotel geboekt voor eerst 3 nachten. Via allerlei fb groups heb ik een kamer gevonden in een shared apartment. Hotels zijn duur en ik raad je dan ook aan om op www.airbnb.com te kijken. Hele leuke tijdelijke particuliere verblijven. Je kan zelf kiezen wat je zoekt. Een kamer of een heel apartement voor jezelf. Mocht je nog meer vragen hebben stuur me maar een persoonlijk bericht. 4 maart vertrek ik weer en dan vraag ik mn ikamet aan zodat ik langer kan blijven. Ik hoor van je…groetjes

Heel erg bedankt! Hier heb ik zeker wat aan! Twijfel toch nog wel heel erg om alleen te gaan en mochten er hier toevallig nog meer mensen zijn die er over denken een taalcursus te gaan volgen in Istanbul laat het me dan weten! :slight_smile: lijkt me leuk om sowieso samen met iemand uit Nederland daarheen te gaan. En anders denk ik dat ik toch deze stap moet wagen. Jouw verhaal klinkt in elk geval zeer positief en zo gaaf dat het haast zonde is om dit niet te doen! En natuurlijk veel plezier alvast! 4 maart is al snel :slight_smile: