hallo
weet er iemand of er een site bestaat waar je het turks alfabet kunt beluisteren. Heb al gezocht maar helaas nog steeds niets gevonden, maar k geef de moed niet op sé.
groetjes
dettje
hallo
weet er iemand of er een site bestaat waar je het turks alfabet kunt beluisteren. Heb al gezocht maar helaas nog steeds niets gevonden, maar k geef de moed niet op sé.
groetjes
dettje
Hey Dettje !
Het alfabet beluisteren heb ik niet, maar als je naar deze link gaat, daar is een woordenboek en het woord die je opzocht kan je beluisteren, mss heb je daar wel wat aan…
@sev merci meid, dat gaat later zeker nog van pas komen
Graag gedaan !
@sev hoe werkt dat woordenboek, heb nu bv het woord alles opgezocht en ik krijg twee verklaringen, maar hoe moet je het dan beluisteren.
@Dettje
Je kan niet alle woorden beluisteren! Als de mogelijkheid er is zie je onder het woord een luidspreker staan.
handig!!! maar heb toch liever mijn eigen woordenboek… hou niet zo van woorden opzoeken via computer… ouderwets he!!!
@marion bedankt voor de hulp
@nur een woord opzoeken via de computer gaat toch vlugger sé, alhoewel dat de woordenboek natuurlijk ook handig is
hallo, na lang zoeken heb ik toch een site gevonden waar je het alfabet kunt beluisteren. deel het graag met jullie, hopelijk hebben jullie er ook iets aan
Haha, verschoot me dood toen ik op de A drukte, mn geluid stond op luidste ![]()
@ dettje, misschien moet je ook eens op dit forum kijken…
[http://www.taliha-turkije-forum.com/](javascript:ol(‘http://www.taliha-turkije-forum.com/’)![]()
heel veel info en verhalen (te veel verhalen, is echt niet bij te houden) maar die info is great, hele site’s over de turkse taal, vertaal verzoeken en noem het allemaal maar op
ook veel links naar msn groepen met allerlei dingetjes over turkije en taal
succes
grappig inderdaad ![]()
@dettje: ja opzoeken via de pc gaat wel vlugger, maar vaak kent het de woorden die ik nodig heb niet en als ik met allerlei teksten naast me zit, ga ik niet ook nog eens mijn toetstenbord voor me hebben…
dus toch maar woordenboek!
heb hier nog een site gevonden waar je uitspraak kunt beluisteren