Turkish Tea Time deel 63

@Kaylo: Je zal het vast al gezegd hebben, maar hoe is het met je rug??

:ninja:

@Beps::dag:

:ninja: :dag:

toos : rug is iets beter, thx ! Trekt beetje naar heup nu. Op de scan was natuurlijk niets te zien ! :tssk: Overkomt mij dus altijd !

Het zou ook kunnen zijn dat ik steunzolen moet dragen. :unibrow: Misschien dat het daarmee te maken heeft.

Zal natuurlijk ook wel leeftijd zijn zeker ? Hihi ! :teeth: Ben aan het krimpen ! :disgust:

Als het maar houdbaar/handelbaar is Kaylo. Bij mij zijn er van die dagen dat ik echt niet weet hoe ik moet zitten/staan/liggen en hoe ook in die houding te komen vanuit een andere houding…pFFFFFFF PPPPAAAIIIIIINNNNNNN!!!(vandaag dus ook weer, stoepje niet gezien, gelukkig morgen naar de chiropraktor)

Zo oud ben je toch nogniet Kaylo

Pfff heb vandaag een offday bah bah bah …

Heb ook een baaldag, nergens zin in. Moet eigenlijk nog het een en ander doen:tssk:

Nou ga zo maar eens met pauze!! Heb honger!!!

Toos, geef je over, je MOET niks, gewoon baaldag nemen en er lekker van genieten,
heb je verdient na zo veel nachtdiensten!

poehee ik ben niet meer gewend bij te lezen en dat kan ik dus ook niet…

maar goed, meelullen wel
dusseuhm…
goededag allemaal
ikke vroeg wakker, gegeten, kleren gepakt, schoenen opgezzcht dus ik kan naar buiten, strax langs de woningbouw en de kapper en vanaaf pas naar de kamer…

nu weer bezig met de foto’s…

Goedenmorgen Bloemmekindddd!! geniet vandaag…wat ga je bij de woningbouw doen???

Bloemmie: Succes met je foto’s!!! :tongue:

@Marifran: Dat is waar, maar het is hier een beetje puinhoop. Er zijn planten uit mijn vaders huis gekomen, staan overal. Wil ik een plekje voor zoeken. En de rest wat meegekomen is uitzoeken en opruimen

@Bloem: Ga je op kamerjacht vandaag? Succes met je foto’s

hallo allemaal ben ik ook weer even in vliegensvlugge vlucht…mega druk hier op het werk,…heb wel bijgelezen maar ben het meeste al weer kwijt.

Beps…jammer van die pup 1 is niet veel
Bloemmie…kamer??? zo snel al of het dezelfde als die je al had.
voor de rest…cynn…prikjes gehad…gelukkig viel het mee

schaam,schaam, alles weer vergeten…heb te veel aan mijn hoofd om alles te laten intrekken…

ik weer door met werken…

@Viva::kus::dag:

@ beps, mn inschrijving weer ff activeren, als er een goedkoop flatje te vinden is voor mij alleen, dan wil ik dat nog wel overwegen

heb nu twee tijdelijke kamers lopen, 1 te lang, andere te kort… maar ff aankijken…

@ toos, wanneer moet je weer crocken?? ff paar daagjes vrij?
hebbie nu een jungle in huis? :smiley:

Moet donderdag weer aan de crock. Lijkt hier idd een jungle:D, alle grote planten staan hier, de rest staat nog daar in de vensterbank