@Antonie: Teefje is zwanger. Gister echo, maar zij draagt maar 1 pup. Helaas wil de fokker zelf ook 1 teefje zelf, en ook een rood teefje. De kans dat wij er dus 1 gaan krijgen… nihil ben ik bang…
DRUKKKKK ![]()
@Antonie: Teefje is zwanger. Gister echo, maar zij draagt maar 1 pup. Helaas wil de fokker zelf ook 1 teefje zelf, en ook een rood teefje. De kans dat wij er dus 1 gaan krijgen… nihil ben ik bang…
DRUKKKKK ![]()
TKL, dat is inderdaad erg frustrerend, je hoort er veel over, dus lijkt het ideaal, meer naam als daad dus.
:frown:Hee Beps… dat is echt jammer!!! Maar 1 pup… is wel weinig!!! :frown:
Beps,owww dat is balen zeg.Dus nu wachten op de volgende ronde…
Ja Marion, zo lijkt het wel, heerlijk buitenleven, veel kontakten met familie en vrienden.
Hard meewerken af en toe kantoorbaantje, klinkt goed toch?
En dan die beesten, vraag me af of je daar dan weer zonder hartzeer afstand van kan doen, snap wel dat het moet en dat je er nuchter tegen aan moet kijken, maar dan noch… Lijkt me echt wel even slikken!
Krijg net een berichtje op mijn hyves van iemand uit L’stad… Een man die familie van mij zou zijn… grappig! ![]()
Haha Cyn: Lang verloren broer?? Die vader toch van jou :lol:
Oh Beppie wat sneu, en het duurde al zo lang. Alles bij elkaar lijkt het een olifantsdracht. Nog maar even afwachten, zit niets anders op.
Cynthia, pas maar op straks staat er een TV ploeg voor de deur !!!
beps : jammer voor jullie van de pup :frown:
Haha nou mijn vader is enigst kind… En deze man heeft dezelfde achternaam als mijn oma (van vaders kant) en noemt ook echt de namen van mijn opa en oma en van mijn vader… Echt super grappig!!
Marifran: hahahaha… ik wil maar 1 tv-ploeg… All You Need Is Love… :wub:
Cyn: Grappig en spannend dussss
Wat het pupje betreft…we wachten gewoon af, en anders gaan we nog ffies rond kijken bij de moederfokker ofzo…
@Beps
Dat is BALEN dat er maar 1 pup gaat komen. Je zit er zoooo op te wachten, is er geen andere goede fokker van dat ras dan?
@Marifran
Mag niet klagen hoor, maar het is niet allemaal zo mooi als het lijkt.
De beestjes en afstand doen. Kon er in het begin ook helemaal niet tegen, huilde bij ieder dier dat ziek was, dood ging of weg moest om wat voor reden dan ook. Dat houd je niet vol dus je moet er harder in worden. Maar na 15 jaar heb ik nog mijn ‘speciale’ dieren, die om wat voor reden ook NIET weg mogen.
Cynthia, dan ben je niet de enige hier.
Als Robert van den Brink WW afzoekt heeft hij zo een (mini) bus vol.
Is misschien een idee, busje Afrika, busje Zuid-Amerika, busje Turkije en wij maar snotteren voor de buis en hopen dat het uiteindelijk allemaal goed komt.
Cyn,je weet het maar nooit toch,wie weet staat tie straks voor je deur hahaha
Marion, dat snap ik, rozegeur en maneschijn vind je alleen in boeken of in Amerikaanse films.
Wel goed dat je die speciale dieren nog hebt, en afstand nemen moet je leren, maar heeft tijd nodig, denk dat mannen dat toch makkelijker kunnen.
De hond die nu loops gaat worden(over 2-3 maanden dan) is ook een mooi hondje. Minstens zo mooi, en de reu ook(is een rode combi…wie weet…) en anders gaan we naar de moeder fokker toe(van de teefjes) en kijken wat dat word…GEDULDDDD(en dat heb ik niet!!!)
Goedemorgen allemaal,
Kom even kijken en meelezen en ben dan weer weg…
@ Marifran - Nee nog steeds geen geld, heel lastig en vervelend.
Goeiemorgen ladies,
Tot vanmorgen half 11 van de wereld geweest en zou nog uren kunnen slapen.
@Beps: Jammer dat het maar 1 pup is
@Marifran: Ook namens mij welkom hier, gezellig dat je ook op de thee komt
@Cyn: Prikken overleefd en een mysterieus familielid via hyves
@Marion: Op kantoor vandaag. Zou ook om ieder dier wat weg moest :crybaby:
@Kaylo: Jij treft het vanaf morgen al weekend
Haha het is een achterneef van me… Nou ja weten we dat ook weer ![]()