Turkish Tea Time deel 62

@ Seray: hahaha ja precies…Maar ja die twijvels bij mij zijn nu wel weg… maar toch…altijd blijft er ergens een soort iets…dat me ogen toch open houdt…toch ben je voorzichtig… voor wat er komen gaat…!! Niet dat ik hem niet vertrouw…dat doe ik echt!..maar ergens merk ik aan mezelf dat er altijd iets me ogen een beetje open houdt!.. ik weet niet kan het niet uitleggen, maar misschien voel jij wel hetzelfde!

@Seray,

ff tussen door .

Is dit jou echte naam, Seray?

@ Brenniej - Juist omdat je hem helemaal vertrouwt zul je, mocht ie uit de band springen, het gelijk merken!

brenniej - ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt, ik zelf vertrouw hem ook( moet ook wel vidn ik anders kan je het net zo goed niet proberen), maar toch af en toe is er iets wat ik niet kan uitleggen, waarschijnlijk hetzelfde wat jij bedoelt, en daarbij komt ook dat ik mijn askim ook weer niet zo super lang ken, en het is allemaal zo heftig, heel apart allemaal.

@ antonie- ja is mijn echte naam

@ rodemi- lekker opgewarmd bij de open haard?

@Seray,

dus jij hebt turks bloed?

Seray is een turkse naam.

Mijn oudste dochter heet Meray …bijna hetzelfde dus :smiley:

ja, ik heb nl hardstikke pijn in mijn rug dus ik wandel heen en weer.
hopelijk is het snel over! Dit is echt niks maar kan nu wel lekker kletsen hahaha

zitten wel veel rugpatienten hier.

Hier heb ik er ook vlot last van.

Maar als ik in Turkije, door de warmte o.a , ben dan is het stukken beter

@ antonie - nee geen turks bloed, mijn vader had een soort gelijke naam voor mijn geboorte ergens gelzen en heeft dit ervan gemaakt, wist tot en jaar of 1,5 geleden niet eens dat het een turkse naam was:D
ook mooi Meray, spreek je het uit zoals je het spelt?

@ rodemi- vervelend van je rug, door je rug gegaan of andere oorzaak?

@ antonieq - Ja ongelukkig is dat he! Ik ben veel afgevallen dus dacht dat het wel over zou zijn maar helaas het heeft dus niks met gewicht te maken. Toch maar met zijn allen gaan emigreren naar Turkije …hebben we er geen last meer van.

@ Seray: jaa zoo heftig!! hahaha…Ik merk soms ook wel dat ik een beetje veel te veel met askim bezig ben!.. en met heel het turkijegedoe!..maar goed!
Altijd maar een verlangen wat niet (nog) niet kan!..

Mijn hoofd: Askim…Askim…turkije…Askim…Askim…Werk…Slapen…ASKIM!..turkije… Vrienden…ASKIM!!!..hahahah

@ Seray - geen idee maar ik slaap graag op mijn buik mogelijk te lang zo gelegen maar zoals antonieq ook al zei als het lekker warm is heb ik er nooit last van…

@Seray,

op zijn turks ja … mèh-r-ai zoiets.
Ze wordt op school vaak als murray aangesproken …meer engels dus

zie net dat we bijna bij de 1000 zijn.

Mogen we dadelijk zelf een nieuw onderwerp aanmaken of moeten we op Bloem of Frank wachten?

brenniej - haha jaa dat heb ik ook, komt waarschijnlijk idd door het verlangen en doordat we steed weer het gemis hebben en het verlangen om weer te kunnen gaan.
Vriendin laatst ook al, als ik elke keer een euro krijg dat jij het over turkije of over je askim hebt, dan ben ik met een maand stinkend rijk haha, dus let er nu maar op dat ik het er niet meer constant over heb;)

@ Antonieq: nee dat mogen we zelf doen!..:D:D:D

Ff beetje duwen nog!!!..:slight_smile:

@Antonieq _ Als jij nou eens een nieuw onderwerp start Be our Quest!!!

@ Seray: jaa ik meot er ook een beetje op letten! haha… soms wordt ik er zelf ook gek van! whahaha

@ rodemi- nou hopelijk is het snel over!

@ antonie - klinkt mooi, jammer dat ze het op school verkeerd uitspreken, maar gebeurt vaak, bij mij ook, mijn naam spreek je nml uit als Seree, en ze zeggen dus vaak serray.

En we mogen zelf een nieuw deel openen

brenniej- haha, ikke wordt nooit gek van mezelf ervan;) haha