Nope Cyn,ik en hubs lusten alletwee geen grieks…er zit een bepaald kruid op alles, en dat lusten wij dus niet, geen idee hoe het heet, maar ik vind dat dus niet te nassen.
Gaat rap … een post of 3 in 1 minuut!
@Viva
Hey gezellig dat je er ook weer bent.
Ja … morgen weer naar het voetbalveld, tenminste als het niet afgelast wordt. Heeft flink geregend he.
ik eet vanavond stoofpotje…rundvlees, met champignons en aardappeltjs gestoofd…jammie.
Viva, dat kan!! Dat heb ik met de turkse keuken… Zodra er mint doorheen zit, hoef ik het eigenlijk al niet meer… (of het moet heel weinig zijn…)
![]()
ja ik vrees voor jullie dat het niet door gaat, de velden worden dan helemaal kapot getrapt he.
grieks…ohh heerlijk…!! chinees is dan weer niet zo mijn ding
@marion…succes met de was…wel fijn dat alle boodschappen al binnen zijn
wij vanaaf trouwens friet van oma…:D:D
ja ik heb echt geen idee wat het is in het griekse eten, of het nu een kruid is of een specerij…in ieder geval proef je eigenlijk in alles die zelfde smaak.
maar Yoegoslavisch oooo dat vind ik heerlijk…
Meiden ik ga!!! Fijn weekend :beef:
:kus:
En speciaal voor Beps: Geniet van je weekend met je vriendinnetje ![]()
ik ben dan ook een echte vleeseter, die groente en fruit mag je van mij houden, daar ben ik dus echt niet gek op.
cynnie…fijn weekend…
Wij eten vanavond aardappelen, kipfilet en komdommersalade! Heb nog geen zin in die winterse kost. Kan nog lang genoeg, heb trouwens zowieso een hekel aan stamppot en zo. Turks, grieks, chinees, libanees … kan ik niet vaak genoeg eten, ben er gek op.
Ik heb wel iets met turkse salade’s.
Velen doen er een soort azijn bij met een “bloemensmaak”, kan ik niet wegkrijgen dit.
nou als ik mag kiezen tussen chinees en indisch neem ik het laatste…
Fijn weekend Cynnie!!!
@cyn…jij ook een fijn weekend!!
nou turkse salade lust ik wel hoor…maar het lekkerste vind ik esme…een mix van uitjes, en bibbers met olijfolie en knoflook…jammie…maar krijg het niet voor elkaar om het te maken zoals ik afgelopen zomer heb gegeten in Alanya
ik heb wel gevraagd hoe je het moet maken, eerst uitjes heel fijn snijden en dan in het zout zetten, na 10 minuten afspoelen en uit laten lekken, dan de rest erbij, maar ik krijg het niet voor elkaar om het zo te maken…jammer.